تفسیر نماد چنگال کشاورزی در گنج یابی و دفینه یابی

نماد چنگال کشاورزی در گنجیابی معنی و تفسیرهای مختلفی دارد چنگال وسیله ای برای کشاورزی است و تابلوی چنگال یکی از رایج ترین نشانه های گنج نیست زیرا بسیار کمیاب است بنابراین اطلاعات زیادی در مورد این نماد پیدا نمیشود همچنین علامت چنگال در گنجینه یکی از نشانه های دوره عثمانی است و نشان دهنده قبر نیست عموما نشان دهنده دفینه در مقیاس کوچک است.

نماد چنگال کشاورزی

تفسیر نماد چنگال کشاورزی در گنج یابی از دیدگاه کاوشگران گنج و دفینه :

  • نماد چنگال باید در مکان صافی مثل خرمن جستجو شود اگر تخته سنگ صافی باشد باید با آن نقطه جهت گیری کرد از طرفی تفاوتهای دیگر را نیز باید در نظر داشت (فراموش نکنیم که تقریبا همه ی دفینه ها با هدف قرار دادن تخته سنگ ها پنهان شده اند)
  • اول تخته سنگ ها و زیر آنها را بررسی کنید اگر چنین تخته سنگی نباشد آنگاه محلی خاکی یا فرو رفتگی و یا تپه کوچکی را بیابید تپه توده ای از سنگ ریزه است درجه چنگال مزار یا دفینه متعلق به یک فرمانده (کمتر از پادشاه ) میباشد.
  • قسمت چوبی شکل چنگال را اندازه بگیرید هر سانتی مترش یک قدم یا یک متر میباشد در جهت چوب چنگال حرکت کرده و اگر در مسیر تفاوت هایی نباشد باید با دستگاه فلزیاب از ابزار الکترونیکی آن استفاده کرد.
  • یک ویژگی دیگر که پس از تحقیقات به دست آوردیم این بود که در زمان یونانیان چنگال 5 یا 50 معنا را به خود اختصاص میداده این موضوع برای دفینه یاب میتواند مفید باشد.
  • اگر چنگال باشد این علامت 2 خواهد بود که این اندام مفقود شده است و ملک به آن نزدیک میشود (فراموش نکنیم که تقریباً تمام تدفین ها با هدف قرار دادن صخره ها مخفی شده بودند ابتدا صخره ها و کف سنگ ها را بررسی کنید)
  • ولی اگر چنین صخره ای وجود ندارد، به دنبال گودال یا تپه ای روی زمین بگردید آن تپه تپه کوچکی از سنگریزه خواهد بود.
  • چنگال را دفن کشاورز یا باغبان میدانند فکر اینکه هر چنگال یکسان است درست نیست ببینید اگر چنگال 2 سر باشد قطعا گنجینه آن حداقل 2 جا قرار دارد.
  • ساده ترین راه برای رسیدن به دفینه چنگال این است که به انتهای چنگال نگاه کنید معمولا انتهای چنگال باید برابر باشد اگر طولهای انتهایی چنگال شما برابر نیست در اینجا یک نکته برای شماست به یکی که بیشتر است توجه کنید آرد از آنچه باید باشد یا آرد کوتاه باید متفاوت باشد.

نشان چنگال معمولا در کدام مناطق دیده میشود؟ معنی و مفهوم این علامت چیست؟

هنگامی که یک چنار تاریخی پیدا میکنید اینجا قطعا غاری وجود دارد که ورودی غار باریک میباشد و اول با یک شانه وارد آن میشوید داخل غار به دو قسمت میشود که از سمت دروازه وارد میشوید گنج و دفینه واقعی اینجا خواهد بود.

همچنبن با توجه به اینکه دیرگن یک ابزار کشاورزی است، میتوان حدس زد که در کجا مورد استفاده قرار میگیرد ما باید در یک منطقه مسطح مانند خرمن کوبی یا خرمن کوب نزدیک کلیسا، تحقیق کنیم اگر سنگ مسطحی وجود دارد باید به سمت آن نقطه حرکت کنیم و از دیگر تفاوت ها غافل نشویم هر انتهای چنگال میتواند به ما جهت و فاصله را نشان بدهد اگر چنگال هایی وجود داشته باشد که بلندتر یا کوتاهتر از آنچه باید باشد در نظر گرفته میشوند.

 نماد چنگال کشاورزی

و دیدگاه دیگر در مورد نماد چنگال این است که این یک علامت خطرناک هست اگرچه به عنوان یک ابزار کشاورزی شناخته میشود اما می تواند به عنوان یک ابزار جنگی نیز عمل کند همچنین ابزار خوبی برای دفاع از خود است به موازات این، دفینه او نیز خطر و دام دارد.

برای خرید انواع دستگاه فلزیاب به لینک زیر مراجعه نمائید.

نماد چنگال کشاورزی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 18 =