آلفا الکترونیک ارومیه

آلفا الکترونیک ارومیه | برترین فروشگاه فلزیاب در ایران

در این صفحه به شما درباره شرکت آلفا الکترونیک ارومیه ، برترین فروشگاه فلزیاب ایران توضیحاتی را ارائه می دهیم. زمینه فعالیت شرکت آلفا یا همان سفیر الکترونیک ایران تولید کننده و وارد کننده انواع دستگاه های آشکارساز معدنی و فلزات می باشد.

آلفا الکترونیک ارومیه

تاریخچه شرکت آلفا الکترونیک ارومیه

سفیر الکترونیک سالها پیش فعالیت خود را در زمینه تولید دستگاه های آشکارساز مواد معدنی (معدن یاب) و فلزیاب شروع کرد و دستگاه های بی نظیر همچون فلزیاب استورم و سوپرسنس و دستگاه های فلزیاب دیگر را معرفی کرد. دستگاه های تولید داخل و ساخت این شرکت متناسب با خاک ایران طراحی شده بودند و در مدت زمان بسیار کمی بین کاوشگران محبوبیتی خاص برخوردار شدند.

در این بین برای رفع نیاز های کاوشگرانی که نیاز به دستگاه های خارجی داشتند، در ترکیه شرکت با نام تجاری آلفا الکترونیک به ثبت رسید و دستگاه هایی نظیر دیپ هانتر و بیوتارا و سایر محصولات را به لیست محصولات فلزیاب خود اضافه کرد.

همچنین مجموعه سفیر فعالیت خود را با شرکت های یونانی آغاز کرده و دستگاه هایی نظیر آلفا اس ایکس 7000 را بصورت انحصاری طراحی و در ترکیه مونتاژ کردند. فلزیاب Alpha sx7000 یکی از بهترین دستگاه های موجود در ایران و پرچم دار این شرکت می باشد.

آلفا الکترونیک ارومیه - بهترین فروشگاه فلزیاب طلایاب گنج یاب

آلفا الکترونیک ایران معتبرترین شرکت در زمینه فروش فلزیاب

شاید اگر شما هم در زمینه کاوش تجربه ای داشته باشید حتما درباره دردسرهای خرید فلزیاب از فروشندگان دستگاه را می دانید. دلیل محبوبیت این مجموعه تاکنون فقط و فقط بخاطر خدمات و پشتیبانی هایی می باشد که برای مشتریان ارائه داده شده و روز به روز بر پیشرفت این شرکت می افزاید. برای خرید یک دستگاه فلزیاب این شرکت گروه آموزش متشکل از مختصصان متعدد می باشد که برای هر دستگاه آموزش کامل استفاده از فلزیاب ارائه داده می شود.

همچنین بعد از آموزش دستگاه طبق استانداردهای جهانی بطور کامل هم توسط خریدار و هم توسط فروشنده تست می شود. مراحل تست فلزیاب در چندین مرحله و در شرایط مختلف از جمله 10 لایه خاک و سنگ انجام می شود و صحت کارایی فلزیاب برای مشتری آزمایش می شود.

آلفا الکترونیک فلزیاب های خود را ضمانت می کند

یکی از موضوعاتی که برای مشتریان بسیار مهم می باشد مسئله خرید فلزیاب با گارانتی می باشد. تمام دستگاه های گنج یاب که توسط این مجموعه بفروش می رسد دارای گارانتی یکساله هستند و همچنین یکسال شامل خدمات و پشتیبانی می باشند. از این رو  خریداران گنجیاب و طلایاب از این شرکت از این خدمات بهره می برند و از خرید خود آسوده خاطر هستند.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =