خشم خدایان

اسرار مرموز شهرهایی که دچار خشم خدایان شدند

اسرار مرموز شهرهایی که دچار خشم خدایان شدند.. !!

در طول تاریخ و در دوره متفاوت باستان شهرهایی وجود داشته اند که مورد خشم خدایان واقع شده و با فرود آمدن آتش و گوگرد از آسمان تبدیل به خاکستر شده‌اند.. به هزاران سال قبل و تمدن بسیار بسیار پیشرفته ی آتلانتیس نگاهی بیندازیم که چگونه و پس از رسیدن به حدی از اتفاقات غیرهمسو با خالقین در چند ساعت با اتفاقاتی هولناک کل تمدن شان به زیر آب رفت و با قدرت هایی عجیب از آسمان نابود شد ..

موهنجودارو در پاکستان ..شهر هراپا در هند همگی شان در دست نوشته های باستانی شان از خشم خالقین صحبت به میان آورده اند ..

در کتاب مقدس ، در بخش عهد عتیق (تورات) به شبی که قوم لوط (که به قومی همجنسگرا و بسیار بدکاره تبدیل شده بودند) برخورد میکنیم که در یک شب ، این شهر با صداهایی کر کننده و اشعه هایی درخشان که از سوی اشیای نورانی به زمین جهت از بین بردن ان قوم فرود می آمد ، از بین رفت .. به نوح که خالقین به او دستور می دهند میخواهند تمام بشریت را اینبار نیز نابود کنند و تنها او را برای ادامه نسل انسان حفظ می کنند..

شهرهای سدوم. گمورا. صنوعیم. ادمه. و بالع پنج شهر در اردن هستند که دیوارها و سنگهای این شهر توسط حرارتی بیش از حد از فرم خود خارج شده اند .. سطح منطقه از سولفور پوشیده شده است.شهرهایی مشابه در ازبکستان نیز وجود دارد.

پدیده ای بانام فولگورایت مشاهده میشود که معمولا با برخورد صاعقه به زمین شنی و ذوب شدن خاک استوانه‌هایی چند سانتیمتری پدید می‌آید.
این شهرها در روسیه و ترکیه نیز وجود دارند.
آیا ممکن است شهر سوخته در ایران (که در یک شب و بطور ناگهانی در دوره باستان از بین رفت) نیز دارای همین شرایط باشند؟!!!!!

خشم خدایان

خشم خدایان

برگرفته از کانال باستان شناسی قدمت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =