معنی و مفهوم نماد سنگ قارچ در گنجیابی چیست؟ | این نماد دارای چه علائمی در دفینه یابی میباشد؟

نماد سنگ قارچ در گنجیابی یکی از کمیاب ترین نمادها هستند ولی دارای ارزش بیشتری میباشد و خبر از وجود یک سفیدخانه بسیار ارزشمند در محیط را دارد نماد قارچ سنگهایی در طبیعت هستند که بصورت طبیعی هم شکل این نماد هستند که باید در شناسایی آن دقت زیادی به خرج داد یکی از عوامل شناخت نماد سنگ قارچ این است که باید در شیب دیده شود نماد قارچ یا سنگ قارچ یکی از کمیاب ترین نمادهاست و دارای ارزش بیشتری هستند.

نماد سنگ قارچ در گنجیابی
لازم به ذکر  است بدانید سنگهایی که در طبیعت هستند بصورت طبیعی همشکل نماد سنگ قارچ میباشند که باید در شناسایی آن دقت زیادی به خرج داد یکی از عوامل شناخت این هست که این نماد باید در شیب دیده بشود.

معنی و مفهوم نماد سنگ قارچ در گنجیابی :

  • نشان سنگ قارچ یک سفید خانه در عمق بین 15 الی 20 متر دارد که از بالا به هیچ عنوان قابل کار کردن نیست و بسیار محکم میباشد.
  • ولی تونل ورودی آن دقیقا بین 10 تا 12 متر به سمت پایین شیب از قارچ به شکل اوریب به دل تپه بروید تا تونل باز شود.
  • در زیر نماد قارچ چیزی وجود ندارد و هدف در پایین شیب درون یک تپه قرار میگیرد که طلوع و غروب آفتاب در این نماد نقش دارند.
  • و مورد مهمی که وجود دارد این است که اگر از ورودی اصلی وارد نشوید با سنگ های عظیم و چند تنی برخورد خواهید کرد که کاری را جلو نمیبرد سنگهایی که دیواره سازه و سقف تونل میباشند.
  • عمق هدف قارچ بالای 10 متر میباشد.
  • اصولا عمق این کار بالای ده متر میباشد.

سایر تفسیرات در مورد نشان قارچ در گنج یابی :

در تفسیرهای دیگر این نماد آمده است که اگر قارچ بصورت کامل و واضح بود شما باید به محیط اطراف دقت کنید در نزدیکی جنوب قارچ شما باید به دنبال هواکش هایی باشید که ممکن است هنوز در خاک فرو نرفته باشد اما اگر این هواکش ها به چشم غیرمسطح قابل دیدن نبود شما باید از یک دستگاه چشم زیر سطح یا یک دستگاه حفره یاب حرفه ای محل را مورد بررسی قرار دهید.

روش رمز گشایی نشان قارچ در دفینه یابی :

برای تفسیر این نماد شما باید به محل اطراف نماد توجه کنید این نماد دارای دفینه میباشد اما اطلاع از یک نماد تکمیل کننده میدهد که با رمزگشایی آن میتوان به دفینه اصلی دست یافت برای پیدا کردن نماد تکمیل کننده شما باید ارتفاع سنگ قارچ را اندازه گرفته و به همان اندازه از محل نماد به سمت محل غروب خورشید قدم برداشته تا به نماد دوم برسید.

نماد سنگ قارچ در گنجیابی

تفسیر آثار و نشانه قارچ در دفینه یابیدر تفسیر دوم این نماد آمده که اگر قارچ به صورت کامل و واضح بود شما باید به محیط اطراف دقت کنید در نزدیکی جنوب قارچ شما باید شما باید به دنبال هواکس هایی باشید که ممکن است هنوز در خاک فرو نرفته باشد اما اگر این هواکش ها با چشم غیر مسلح قابل دیدن نبود شما باید از یک دستگاه چشم زیر سطح یا با استفاده از دستگاه حفره یاب تصویری محل را مورد بررسی قرار دهید.

برای خرید انواع دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنجیاب میتوانید به آدرس لینک زیر مراجعه نمائید.

 نماد سنگ قارچ در گنجیابی

1 پاسخ
  1. رهگذر.قسمت
    رهگذر.قسمت گفته:

    اگر جایی باشه که در ان پر از گنج باشه ادم میتونه به چه خصی بگه که اون طلاها رو در بیارن وباهم تقسیم کنن ایا چنین شخصی مورد اعتماد پیدا میشه.لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − نه =