جوغن هایی در درون دالان های طبیعی نشان از وجود قبر نمی دهند

جوغن هایی در درون دالان های طبیعی نشان از وجود قبر نمی دهند

دوستان دالانها درون خودشون پر از رمزو راز هستن و گاها دوستان تصاویری رو ارسال میکنن که جوغن هایی در درون دالان های طبیعی میبینن که با وجودشون دنبال قبر میگردن. واینکه بد نیست بدونید در غارهای طبیعی زندگی درجریان بوده و محل زندگی وسکونت بوده که اون کاسه سنگها میتونه محل روشن کردن آتش و روغندان و سوزاندن پی و …. استفاده بشه پس هر کاسه سنگیو به قبر ربط ندید .چون واقعا بعضی جاها جای قبر نیست اصلا شرایط شرایطی نیست که انسانیو بشه اونجا دفن کرد .

پس اصولو درنظر بگیرید هرچیزی جای خودشو داره و جوغن هایی در درون دالان های طبیعی هستند به معنی قبر نیستتند

و نکته مهم دیگه وقتی وارد دالانی عمیق می رسید و می بینید جای نیست که خاک وجود داشته باشه ولی کل فضای دالان پراز خاک دستی هست .
چنین مکانی مکان قبرهای بسیار مهم و جایگاه با ارزشی هست. فکرشو کنید مکان چقدر اهمیت داره که کیسه کیسه از فضای بیرون خاکرو اوردن و دالانو پر کردن شاید سالها زمان ببره. شک نکنید ارزش داره مکان و با تخلیه خاکها صدرصد نمادهای در موقع تخلیه مثل ساق پا و جمجمه در مسیر دیده میشه که شمارو به هدف میرسونه.

جالب اینجاست مسیرهای انحرافیم ایجاد میکردن و با صبر و حوصله اوناروهم با خاک پر میکردن که گمراه بکنن کاوشگرو البته درمسیر انحرافی به هیچ وجه خبری از ساق پاو جمجمه نیست فقط این میتونه کمکتون کنه که بفهمید درست میرید یا نه و همینطور سنگهای دستراش به شکل و تندیس حیوانات کوچک و اشکال هندسی که همشون گواه بر درست بودن مسیر هستن پس اگر درمسیر اینچنینی شما فقط خاک دیدین و نمادی در مابین خاک نبود مسیر شما اشتباه هست .

جوغن هایی در درون دالان های طبیعی نشان از وجود قبر نمی دهند

جوغن هایی در درون دالان های طبیعی نشان از وجود قبر نمی دهند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =