تفسیر نماد خرگوش در دفینه یابی چیست؟

نماد خرگوش در دفینه یابی بسیار مهم و تاثیر گذار است زیرا این حیوان بسیار نجیب بوده و در همه دوران ها در میان خانواده های سلطنتی وجود داشته است دفینه خرگوش عمیق نیست اگر در جایی یا مکانی خرگوش سنگی وجود داشته باشد معمولا در آن محیط گنج و دفینه وجود دارد که عمق کاوش آنها زیاد عمیق نیست.

نظرات مختلف در مورد نماد خرگوش در دفینه یابی :

  • هنگامی که خرگوش بصورت نشسته باشد در مسیر روبروی زیر آن باید یک راه مخفی وجود داشته باشد که از آنجا به دفینه خواهید رسید یا زیر آن را بکاوید که در صورت کندن به یک درپوش یا قبر مهمی یا حتی سنگ چین خواهید رسید که دفینه 70 سانت زیر پا یا زیر سر آن خواهد بود.
  • اگر گوش های خرگوش راست هستند باید شمع های سنگ ریزه را در مجاورت آن جستجو کرد توجه کنید که سنگ نیست بلکه سنگ ریزه است به سمت قسمتهای مسطح کوه رفته و شما با گروه رو در رو خواهید شد.
  • خرگوش علامت راهزنی است در اینجا یک تپه واحد خواهید دید اگر جنوب این تپه را دنبال کنید عکس خرگوش دیگری روی سنگ اصلی وجود دارد ما بر روی این تپه بالا می رویم مقبره ای در بالا وجود دارد وقتی وسط مقبره را حفر کرده و تا کمر پایین می آییم ، طلای بیزانس را می یابیم.
  • وقتی هنگام ورود به غار بسته علامت خرگوش پیدا کردید مقدار نامحدود بار شتر وجود دارد همچنین باید یک تپه مانند تپه روباه وجود داشته باشد.
  • در صورتی که خرگوش یک خرگوش سیاه باشد در اینجا یک غار بسته وجود دارد غار از داخل به 3-4 شاخه تقسیم شده است در یکی از این بازوها سنگی مانند سنگ گودال وجود دارد اگر این سنگ را بردارید 3 بار دفینه دریافت خواهید کرد.

معنی و مفهوم علامت خرگوش در تونل ها چیست؟

تونل های خرگوش با تیله های بریده ساخته شده اند سقف تونل به شکل محراب ، درست مانند طاق است. معمولا به صورت منحنی پیش می رود به دنبال ورودی درب در انتهای تونل نباشید می توانید مستقیما وارد اتاق شوید زیرا کل گنج در اتاق است فقط توجه داشته باشید تونل به سمت تپه ادامه می یابد نه در منطقه مسطح. به طور خلاصه برای تونل های ساخته شده در زیر تپه ها معتبر است تونل های ساخته شده در منطقه مسطح از نمونه ای که ذکر کردیم مستثنی است.

گوش خرگوش به صورت راست چه تفسیری در دفینه یابی دارد؟

تفسیر همیشه به معنای گنج نیست در بین رایج ترین نمادها هنگام مشاهده اگر گوش های حیوان دست آموز راست هستند ، باید به دنبال سنگریزه در اطراف باشید باید مراقب باشید که هیچ سنگی وجود ندارد آنچه شما باید جستجو کنید و پیدا کنید یک تکه سنگ ریزه است با مرور قسمت های مسطح کوه می توانید سنگریزه مورد نظر خود را پیدا کنید.

معنی و مفهوم خرگوش در غار بسته در گنجیابی چیست؟

وجود علامت خرگوش در غار بسته به این معنی است که کالاهای بی شمار و مبهمی وجود دارد در اینجا باید یک تپه وجود داشته باشد خرگوش نیز با پروانه ارتباط دارد تصور می شود که او می تواند با سرنخ هایی در مناطقی که در آن با پروانه تصویر شده است به گنجینه هایی دست پیدا کند هنگامی که مستقیما با یک پروانه مشاهده می شود که خرگوش گم شده یا سیاه است در خرگوش که عکس معمولی آن است پاها نیز کامل هستند با رمزگشایی نماد پروانه و خرگوش در کنار هم می توان اطلاعاتی در مورد اینکه گنج کجاست یا چقدر گنج برده شده است به دست آورد با توجه به این امر جستجوی گنج بسیار مهم است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 16 =