تفسیر نماد درختان در گنجیابی و دفینه یابی چیست؟

تفسیر نماد درختان در گنجیابی | وقتی با چشمان دقیق به محیط اطراف خود نگاه میکنید میتوان هر درخت را در محدوده نشانه های گنج ارزیابی کرد تنها کاری که در اینجا باید انجام دهید این است که سن درخت را حدس بزنید زیرا درختانی که حداقل یک قرن پیش کاشته شده اند میتوانند چیزی را به شما بگویند در این مقاله اطلاعات مهمی در مورد علامت درخت در انبار خواهید یافت.

تفسیر نماد درختان در گنجیابی و دفینه یابی :

  • میتوان آن را با اشکالی که با چاقو روی درخت کشیده شده است شکل داد.
  • ممکن است میخ و غیره به درخت کوبیده شده باشد.
  • امکان دارد چیزی نزدیک درخت باشد که توجه شما را جلب کرده باشد اینها میتوانند مکان هایی مانند تپه ها، تپه ها، سنگ های بنایی و غیره باشند.
  • ممکن است یک طرف درخت نسبت به طرف دیگر پرپشت تر و شکل تر باشد.
  • همچنین مهم است که درخت کدام درخت است به عنوان مثال، مشخص است که توجه محققان را به خود جلب میکند زیرا اکتشاف طلا با درخت توت امکان پذیر است.
برای درک اینکه آیا در درختی که اطراف خود میبینید گنج وجود دارد یا خیر باید به نکات زیر توجه کنید :
  • سن درخت : سن درخت بسیار مهم است در حالی که از یک درخت 10 ساله انتظار زیادی ندارید باید در مورد درخت چند قرنی بهتر تحقیق کنید و انتظارات خود را بالا ببرید.
  • ناخن : یکی از مهمترین چیزهایی که در درختان باید به آن توجه کنید ناخن است اگر یک میخ به درخت زده شود میتواند چیزهای زیادی را به شما بگوید.
  • میخ کولی : نشان آن است که در نزدیکی دفینه است میتواند اطلاعات جهت و فاصله را بدهد.
  • و میخ صلیب : میگوید که در کنار درخت قبری وجود دارد و آن درخت برای شخص متوفی کاشته شده است.

گاهی اوقات دیدن میخ در درختانی که قرن ها زندگی کرده اند بسیار دشوار است زیرا ممکن است به مرور زمان میخ ها وارد درختان شده و در آن پنهان شده باشند در اینجا باید به تجربه خود تکیه کنید و در جستجوی نشانه های گنج درخت دقت بیشتری داشته باشید با این حال اگر آثار سرطان را روی تنه درخت مشاهده کردید این یکی از مهمترین علائم گنجیابی است زیرا ناخن پس از مدتی باعث ایجاد سرطان در درخت میشود.

علائم نشانگرهای گنج درختان در دفینه یابی :

در طول فرآیند جستجوی گنج معمولا معنای علامت درخت در سنگ ها ظاهر نمیشود البته این به معنای درخت زندگی نیست علامت گنج درخت زندگی ممکن است همانطور که روی صخره ها یا جاهای دیگر تصویر شده است ظاهر شود اجازه دهید به موضوع خودمان برگردیم و این موضوع را در اینجا رها کنیم علامت درخت در گنج که گاهی به آن علامت درخت نیز می گویند، معمولا به اشکال خاصی ظاهر میشود.

وقتی علامت درختی را در گنج میبینید چه باید کرد؟

شما میتوانید تعدادی عملیات را در نتیجه درختی که هنگام جستجوی گنج ظاهر میشود انجام دهید اما در نتیجه تجربه موارد زیر اهمیت بیشتری پیدا میکند با وسط درخت میتوانید دایره ای به شعاع 30 متر بکشید گنجینه ها معمولا میتوانند 3-5 متر عمق در این دایره داشته باشند روش اول جستجوی محیط درخت با آشکارساز است درختان با عمر طولانی مهم هستند اجازه دهید با توجه به درختانی که ممکن است از اینجا با آنها مواجه شویم توصیه هایی به شما بدهیم میتواند روی این درختان به عنوان نشانه های گنج درخت ظاهر شود.

انواع علامت های درختان مختلف در گنج یابی :

  • علامت گنج درخت کاج در گنجیابی :
    علامت گنج درخت کاج معمولا روی کاج های چنگالی دیده میشود این درختان که تنها 2 یا 3 نفر میتوانند تنه هایشان را در آغوش بگیرند بسیار قدیمی هستند میتواند در محدوده سنی تقریبا 200 تا 250 سال باشد همین الان اینجا برای ما کافی است یکی از حقایق شناخته شده این است که این درختان قبل و در طول جنگ استقلال به عنوان مناظر مورد استفاده قرار میگرفتند.
  • نشان گنج درخت توت :
    علامت گنج درخت توت معمولا در حیاط مساجد دیده میشود شناخته شده است که ارمنی ها از آن بسیار استفاده میکنند اگر این درخت در حیاط باشد چند سرنخ در مورد ساختار خانه به شما میدهد در بین نشانه های گنج درختی یکی از درختانی است که بیشتر با آن برخورد میکنید و بیشترین اطلاعات را میدهد در یا پنجره اتاقی که فرد در آن خوابیده است نقش مهمی در اینجا بازی میکند زیرا شخصی که دفن میکند همیشه میخواهد پول خود را با او احساس کند.
  • گنج درخت انجیر :
    علامت گنج درخت انجیر یکی از نشانه هایی است که با آن مواجه میشوید درخت انجیر همچنین به چیزهایی مانند تپه ها و سنگ های انباشته اشاره میکند که در آن قرار دارد.
  • نشانه گنج درخت شاه توت :
    معمولا در حیاط ها یافت میشود درخت توت با نقاط مهمی در ساختار خانه ارتباط برقرار میکند به عنوان مثال صاحب دفینه همیشه میخواهد ثروت خود را در معرض دید قرار دهد برای این کار مکان و پنجره اتاق قدیمی محل نشستن یا خواب او مشخص میشود نقطه پایینی درخت در باغ نقاط هدف در میدان دید است که در آن میتوان این کار را انجام داد این نقطه معمولا 1-3 یا 7 قدم از درخت تا درب ورودی خانه است.
  • درخت گردو :
    به طور کلی درخت مناطق مسکونی مجاور در باغ ها و تاکستان ها میباشد نقطه ای که این درخت به سمت آن نشانه رفته است اگرچه جهت آن مشخص نیست مطلقا 3 پله است و باید دانست که دفینه 3 پله در اطراف است.

از دیگر نشانگرهای گنج درختان در دفینه یابی :

  1. علامت گنج درخت ارس
  2. درخت بلوط
  3. نشان گنج درخت زیتون
  4. و …

نقش مهم درختان در گنج یابی چیست؟

نماد درختان در گنجیابی نقش بسیار مهمی دارند از تنها درخت کهنسال باید مراقبت کرد اگر 3 درخت وجود دارد، باید به قدیمی ترین آنها نگاه کرد بعضی از درختان روی کوه های مقابل قرار دارند وقتی از یک تپه به تپه دیگر نگاه میکنید درخت دوم را میبینید سپس اگر به صورت مورب طوری نگاه کنید که انگار مثلثی درست میکنید درخت سوم را میبینید در اینجا شما به درختی نگاه میکنید که بلندتر است این درختی است که اغلب در سمت شمال می افتد.

میخ گنج در درختان با میخ قبر متفاوت است یک میخ کولی نیز وجود دارد میخ های کولی مانند میخ نیستند روی آن هیچ توده ای وجود ندارد آنها دقیقا مانند یک ورق فلز هستند نوک آن نوک تیز و میخ است میخ های گنج و قبر شبیه میخ های معمولی است رویه آن برآمده است مراقب ناخن باشید آهنی نیست شبیه سرب چدنی است ناخن های کولی دفینه دارند میتوانید محیط زیست را خوب تحقیق کنید.

نماد درختان در گنجیابی سرنخ هایی دارد که میتواند شما را ثروتمند کند به غیر از معانی فوق یافته های بسیار دیگری مانند درخت گلاب و گنج درخت گلابی وجود دارد در ضمن پاسخ این سوال که گنج کجای درخت انجیر است را در مقاله ای دیگر خواهیم داد در نهایت موضوع علامت درخت روی سنگ را در آینده روشن خواهیم کرد.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع دستگاه های طلایاب و گنجیاب میتوانید به سایت خرید دستگاه فلزیاب مراجعه نمائید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =