منظور از دفینه سنگهای بزرگ در شیب چیست؟

دفینه سنگهای بزرگ در شیب چگونه شناسایی میشود؟ دوستان باید در شمال کشور و همچنین در مسیر جنگلها و راههای مالرو اولویت بررسی شما سنگهایی با ابعاد بزرگ باشند به دلیل رطوبت در خاک و نزدیک بودن آبهای زیر زمینی در عمق وجود سنگهای بزرگ در سطح زمین یکی از انتخابهای عالی برای ایجاد قبور سنگی و حتی پنهان کردن اموال بوده چون هم از نظر رانشی و استقامت چنین سنگهایی کاملا پایدار بوده و به هیچ عنوان سیل و موارد فرسایشی و طبیعی توان تخریب صددرصدی آنها را ندارد.

دفینه سنگهای بزرگ

دفینه سنگهای بزرگ معمولا در کجا قرار دارد؟

  • سنگهای غریب بزرگ در انتهای شیب قرار دارد.
  • در کنار چشمه های نماد دار در گنجیابی و درختان کهنسال بهترین انتخاب برای بررسی شماست و برای افراد غیر حرفه ای شروع مناسبی در جهت موفقیت در این امور به حساب می آیند.
  • دیوارهای سنگ و سقف سنگ را در مرحله اول برای بررسی آغاز کنید.
  • وجود تک اسکنه ها و جوغنها بسیار پر اهمیت هستند و شیاری که به صورت عمود روی سنگ تراش خورده باشد که یک جهت عمیق تر از جهت دیگه نماد ایجاد شده باشد.
  • بررسی و تست 40 سانتی کنار سنگ در جهت طلوع آفتاب اهمیت دارد.
  • یعنی کنار سنگ قسمتی که آفتاب به آن برخورد میکند را 40 سانت کار کنید.
  • چون بیشتر مواقع یک جوغن دایره که در مرکزش یک اسکنه قرار گرفته در روی دیواره در پوشش خاک پنهان هست که وجود این نماد یعنی بودن صدرصدی هدف در عمق جایگاه را تایید میکند.

منظور از سنگ های گنج دار در دفینه یابی چیست؟

همانطور که جهان ایستاده است سنگ های ایستاده جایگاه مهمی در زندگی انسان دارند دفینه سنگهای بزرگ ماندگارترین اسنادی هستند که تاریخ را روشن میکنند اعتقاد به سنگ به ویژه در مسیحیان، تقریبا در همه ساختمانها وجود دارد اعتقادات مشابهی مانند تقدیس سنگ، ایجاد انبوه سنگ وجود دارد وقتی به خشکی میروید هر طرف برای شما سنگی است اما برخی از آنها پر از راز هستند اگر گنج یابها در میدان پرسه بزنند بدون اینکه بدانند کدام سنگها گم شده اند نمیتوانند به نتیجه برسند.

سنگهای گنج چگونه هستند؟

  1. سنگ وری : این حیاتی ترین مدل سنگ است در واقع چیزی نیست فقط تشبیه شده است که عموما به شکل حیوانات تشبیه میشود گاهی هم به حرز تشبیه میشود اما حرز نیست گاهی با نوک تیز سنگ زیر و رو میشود اول فکر میکنید طبیعی است نه نیست، بررسی میکنند.
  2. سیاه : مدل سنگی است که از دوران پیش از مسیحیت و با احتساب دوره های بعد به عنوان مقدس پذیرفته شده است اگر سنگ سیاهی پیدا کردید که متعلق به آن کوه نیست فراموش نکنید که زیر آن را نگاه کنید ابتدا و سپس در اطراف آن، لازم نیست به دنبال نقش برجسته ای بر روی سنگ سیاه بگردید خود نشانه است.
  3. سفید : مربوط به روح و طلسم است، معمولا در عبادتگاه ها یافت میشود حتی در برخی ساختمانها کمی بیرون زده به نظر میرسد بوسیدن محترم است روی زمین سنگریزه هایی است که متعلق به آن کوه نیست آیا میدانید این سنگ از کجا آمده است واقعیت این است که سنگریزه نیست بلکه سفید است.
  4. حکیم : این سنگ مانند نقشه جغرافیا است که در بیشتر آنها نشانه هایی و غیره وجود دارد وجود ندارد بعضیها دارند نگویید غیرنشانه چه فایده ای دارد موضعش و هر گوشه اش معنا و زبان دارد به یاد داشته باشید که سنگ عاقل دقیقا نقطه شروع است حداقل در 2-3 مکان پول دارد.
  5. قوس : سنگی موجدار است که به انتها و انتهای شیارها نگاه میشود.
  6. تغار : به آن سنگ کاسه آب نیز میگویند در فواره ها اتفاق می افتد اگر در این چشمه گنج باشد این سنگ جای خود را میداند.
  7. چاه : در دهانه چاهها است به تناسب تولان ساخته میشود به آن سنگ مسطح میگویند و خوب نگاه کنید.
  8. سنگ پا: سنگهای پا که روی پله اول پله درست میشود هم خوب است زیر آنها را نگاه کنید و مقداری پول برداشت میشود.
  9. راهنما : سنگ راهنما مانند نقشه این منطقه است ممکن است نشانه ای باشد که شما را به اینجا فرستاده است اما این نقطه شروع واقعی است.

دفینه سنگهای بزرگ

برای خرید انواع دستگاه فلزیاب به آدرس لینک زیر مراجعه نمائید.

دفینه سنگهای بزرگ

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =