دفینه چشمه ها و درختان کنار آن

دفینه چشمه ها و درختان کنار آن

دفینه چشمه ها و درختان کنار آن

در منطقه ای نزدیک یک روستا، چشمه ای وجود داشت که در چند متری آن دو درخت بسیار کهنسال به فاصله تقریبی 15 متر از هم قرار داشتند، بطوریکه این دو درخت تقریبا در امتدا قبله (جنوب غربی) واقع می گشتند (البته کمی متمایل به غرب).
بر اساس یافته های ما، اینگونه مکان ها که معمولا در کنار آنها هم یک شمع سوز (محلی برای نذر و نیاز و دخیل بستن) وجود دارد ((توجه کنید: با امامزاده اشتباه گرفته نشود)) می بایست حداقل یک دفینه کوچک که متعلق به دوران اسلامی می باشد یافت شود.
در این قبیل موارد، چندین نقطه میتواند مورد گمانه زنی واقع گردد ولی یکی از سهل ترین و بقول معروف دم دست ترین موارد این است که، شما به محل درختی که رو به قبله (یا غروب) هست بروید و به آن پشت کرده و به طرف درخت در روبرویی، یک قدم بزرگ (یک گز) بر دارید و جلوی پای چپ خود را بکنید.

دفینه چشمه ها و درختان کنار آن

توجه داشته باشید که قاعدتا درخت روبه قبله، می بایست از چشمه دورتر باشد یا حد اقل مسافت آنها تا چشمه یکی باشد.
در هر صورت شما پس از 70 تا 100 سانتیمتر (تعجب نکنید، کمتر از یک متر!!) به سنگی برخورد می کنید که زیر آن حداقل یک کوزه کوچک سکه طلای محمد رسول الله و اگر خوش اقبال تر باشید، حداکثر یک دیگ 10 منی (با 30 کیلوگرم اشتباه گرفته نشود! و برای فهمیدن حجم واقعی آن بهتر است از افرادی که نذری می پزند، سوال نمایید!) برخورد می نمایید که برای انجام نذر خاصی، در آنجا مدفون گشته است.

اگر یکی از درختاتون بهش نذر میبندن اون مهم تره

اگر هم نه کدوم به قبله نزدیک تره اون با اهمیته
” البته در بسیاری از مواقع این قاعده صدق نمیکنه و قطعا جهت اینکه چیزی تایید بشه نیاز به سیستم و بررسی و اطلاعات دقیقی از محیط شما هست “

دفینه چشمه ها و درختان کنار آن

دفینه چشمه ها و درختان کنار آن

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =