شبیه سازی علائم

شبیه سازی علائم

شبیه سازی علائم

در دفینه یابی شبیه سازی علائم خیلی زیاد دیده شده است و تنها مشکل ، عدم شناخت علامتهای دفینه هست.
هیچگاه سنگهارو در ذهن تجسم نکنید که مثلا شباهت به فلان حیوان یا شئ دارد.علامت باید کاملا مطابقت داشته باشد و حاصل تخیلات ذهن نباشد.
همیشه به یاد داشته باشید که سنگها هم مثل ابرها به هر شکلی میتواند باشد. ‌‌علائم طبیعی

علائم در ایران گسترده هستند و باید توجه داشت که همه علائم باستانی یا طبیعی مختص دفینه نیستند.در تشخیص علامتها دقت نمایید. علامتهای دفینه در ایران مشخص هستند و هر علامتی را نمی شود نماد دفینه فرض کرد.
توجه داشته باشید که علائمی میتواند بار داشته باشد که مختص دفینه باشد یا علائم قبوری باشد که در آنها دفینه یا هدایا وجود دارد.جوغن ها شامل این علائم نمیشوند و تعداد بسیار محدودی در حد یک هزارم چیزی در آنها وجود دارد که ارزش وقت گذاشتن ندارند.
عکس زیر هم طبیعی هست و ارتباط با دفینه ندارد.

علائم شناسی
شناخت علائم دفینه حاصل سالها تجربه و مطالعه است و با چند کتاب که بعضی شیادان به چاپ رسانده اند نمی شود علائم شناس شد.این کتابها عمداً ترکی و عربی هستند و ترجمه آنها در ایران پخش شده است و شیادان با علم به اینکه این کتابها اراجیف هستند و صرفاً جهت سرکیسه کردن مردم ، به چاپ رسیده اند و به فروش رسیده اند.
سعی کنید علائم دفینه را از علائم و سمبل های مربوط به باستان‌شناسی جدا کنید و تا مطمئن نبودید که علامت مربوط به دفینه هست هرگز حفاری نکنید و پول و وقت خود را بیهوده هدر ندهید.

عقاید و آئین تدفین
ساکنان فلات ایران در دوران بسیار کهن عقیده داشتند که انسان پس از مرگ در دنیای دیگر به زندگی خود ادامه می‌دهد . از این رو مقداری عذا در ظرف‌های سفالین بالای سر و پای مردگان با ابزار و اثاثیه و اسلحه و سایر لوازمی که وی در طول زندگی به آنها نیاز دارد، را همراه او دفن می‌کردند . البته این عمل در اقوام مختلف دارای شدت و ضعف بوده است . جالب توجه است گور دختری در تپه حصار که در این قبر علاوه بر انواع جواهرات و اسباب بازی زمان کودکی، مقداری ظرف و اثاثیه که در زمان بزرگی دختر و شوهر داریش لازم می‌شده، با او دفن کرده‌اند . از این موضوع می‌توان نتیجه گرفت که در آن زمان مردم معتقد بودند که دختر پس از مرگ، در عالم دیگر به حد بلوغ می‌رسد و احتیاج به وسایل دیگری غیر از اسباب‌های زمان کودکی

 

شبیه سازی علائم

شبیه سازی علائم

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =