رازهای مهم مخفی کردن گنج چیست؟ | به چه نکاتی در مخفی کردن گنج باید دقت کرد؟

در اینجا تلاش خواهیم کرد تا یکی از نقاط مهم مخفی کردن گنج را برای جستجوگران گنج به تفصیل شرح دهیم ولی معلوماتی که در اینجا می آوریم از قطعیت و قانون خاص و ثابتی تبعیت نمیکنند با این وجود، بعضی از تجربه ها و اطلاعات کم خطا در خصوص نقاط ثابت علامت گذاری را بر خواهیم شمرد.

مخفی کردن گنج

رازهای مهم مخفی کردن گنج در شهرهای شمالی :

در فصل پاییز به دلیل لخت شدن درختان و نبود شاخ و برگ شما کاملا به محیط دید کافی دارید ولی در زمستان و یا بهار و تابستان این دید کمتر و کمتر خواهد شد مورد اصلی در کار جنگل و پنهان کردن گنج و دفینه وجود چشمه های زیر زمینی است که شخص برای پنهان کردن دفینه بزرگ باید :

  • در عمق لایه اول آب زیر زمین را رد کند و دوباره فضای خشک را پیدا کند.
  • سازه اتاقک را برپا کرده و فضای خشک را در عمق بدست آورد که در هر جایگاهی این امکان وجود ندارد جز شیب تپه ها و کوه ها، برای همین از ارتفاع استفاده میشده است.
  • یعنی از جنگل عبور و به فضایی که رویش درختان قطع شده میرسند چون هم وجود آب در عمق بالاست و هم فرسایش بسیار بسیار پایین تره و هم در ارتفاعات کمتر عبور و مرور انجام میشده است.

تحلیل و بررسی دقیق گنجینه دفن شده در مناطق مختلف :

دوستان قطعا خشک بودن جایگاه برای ماندگاری عمق بنا و حتی دفینه ها تاثیر گذارتر بوده تا رطوبت زیاد و همینطور چون هر چقدر از سطح دریا فاصله گرفته میشود خاک خشک و خشکتر میشود و این مورد در عمق نیاز به عایق کاری آنچنانی و لایه های خاص برای جلوگیری از رطوبت فراوان ندارد.

بیشتر نمادهایی که در ارتفاعات دیده میشود مربوط به نمادهای حکومتی هستند یعنی صاحب نماد صدرصد در موارد نظامی فعال بودند و اگر قلعه ای در نزدیکی وجود داشت این مورد بدون شک تایید خواهد شد و در این حالت عمق و پیچیدگی مهندسی کار بالا است شما هرچقدر از فاصله دورتر نمادی را تشخیص دهید همینطور آن نماد سختی و پیچیدگی کارش بیشتر و بیشتر خواهد شد.

 در کدام مکان ها به دنبال جستجوی گنج باشیم؟

ابتدا باید بگوییم که :

  • فرد دفن کننده، قبل از  مخفی کردن گنج به مدت و اندازه کافی تامل و تفکر کرده، بهترین و امن ترین نقطه برای دفن را در نزدیکترین جای ممکن به خود جستجو میکند ولی معقول بودن این مکان از نظر خود وی مهم میباشد این مکان ممکن است برای دیگران به آن اندازه معقول و منطقی نباشد.
  • اصولا خلوت و یا پر رفت و آمد بودن این مکان ها در شرایط آن زمان مهم نبوده است آنچه مهم است جالب توجه بودن آن نقطه میباشد.
  • و فرد دفن کننده می توانسته با انتخاب شلوغ ترین و پر رفت و آمدترین جا برای پنهان کردن اموال خود از رهگذران نیز بدون آنکه خودشان متوجه شوند برای حفاظت از امانتی اش استفاده کند.

برا خرید انواع دستگاه فلزیاب به لینک زیر مراجعه نمائید.

مخفی کردن گنج

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − پنج =