نماد خورشید در گنج یابی چه تفسیری دارد؟ | علائم گنج علامت خورشید در دفینه یابی چیست؟

نماد خورشید در گنج یابی نماد ابدیت و توحید است در مصر این نماد به معنای قدرت، کارایی، فعال بودن و در طول روز نشانه طلای دفن شده است اگر منظور دفینه باشد انتظار میرود که رو به شرق باشد نباید خورشید را با چشم روی صخره ها اشتباه گرفت نیمه خورشید نماد تاج است همچنین نشانه ملکه است ورودی غار را باید در ضلع غربی این نماد جستجو کرد سنگی به اندازه گلدان احتمالا به عنوان گلدان استفاده میشود یافتن این سنگ به معنای یافتن در ورودی است.

تفسیر نماد خورشید در گنج یابی و دفینه یابی :

  • اگر علامت خورشید باشد باید دنبال نیمه ماه بگردید اگر ماه را پیدا کردید غار بسته است در جهت هلال دراز، یا شکاف سنگ بی آفتاب گنج زیادی وجود دارد.
  • نماد خورشید همیشه طوری طراحی شده است که روی هدف قفل شود سکه خورشید به شما میگوید که با توجه به زمان روز و فصل به کدام جهت بروید مراقب انقلاب‌ ها باشید انقلاب‌ ها در نشانه‌ های خورشید بسیار مهم هستند هنگام طلوع و غروب خورشید با خورشید باشید و شاهد اتفاقات باشید.
  • وقتی خطوط پرتویی در اطراف خورشید وجود دارد این خطوط را یکی یکی به کمک دستگاه طلایاب بررسی کنید برخی از آنها بیش از حد طولانی کشیده شده اند به تصویر کشیده نگاه کنید اگر در ساعت 10 صبح با خورشید منطبق شود در مسیر درستی هستید.
  • و اگر 2 خورشید، 1 نیمه ماه، 135 قدم بین 2 خورشید به سمت تپه و تصویر یک زن جوان روی صخره دیگر باشد، گنج و دفینه راهزنان است.

بررسی کلی علامت خورشید در گنجیابی :

نماد خورشید در کل نشانه گنج است بعضی از خورشیدها ساعت دارند و معلوم است چه ساعتی به سمت خورشید میروید به عنوان مثال، اگر ساعت 9 صبح به سمت خورشید نگاه کنید گنج را خواهید دید برخی از سکه های خورشید معمولا در جهت ساعت 10 و 4 هستند نگاه کنید که خورشید اول به کجا میتابد دفینه آنجاست اگر در نزدیکی غار هست وارد غار شوید.


و با توجه به نظریه های دیگران باستان شناسان نماد خورشید به عنوان نماد اساطیری متعلق به تمدن هیئتی است که معبد یا مقبره پادشاه یا خاندان سلطنتی را منعکس میکند همچنین از نظر اساطیری در تمدن های دیگر نیز استفاده میشد اگر علامت خورشید از رنگ ریشه یا گچ باشد قطعا مربوط به کلیسا است سرداب کلیسا را ​​باید در مجاورت جستجو کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =