تفسیر نماد پروانه در دفینه یابی

سنگ نگاره نماد پروانه در دفینه یابی شادی و خوشحالی کودکان را به تصویر میکشد پروانه نماد تعالی روح به سمت جاودانگی و ابدیت انسان میباشد علاوه بر اینها این شکل به ما این مفهوم را می رساند که زیبایی مهم تر از محتوا و درون میباشد از این نشان و نماد ممکن است بر روی سنگ قبر یک کودک استفاده شده باشد.

تفسیر نماد پروانه در دفینه یابی :

  • پروانه گاهی نیز سمبل زندگی طولانی پس از مرگ میباشد تغییر شکل لارو (کرم پروانه) به یک پروانه در بسیاری از ادوار زمان باستان به عنوان یک تغییر قابل توجه شناخته میشده است.
  • نماد پروانه شکلی است که در مسیحیت استفاده میشود مثل زن با ظرافت بودن را نشان داده است احتمالا مزار یک زن میباشد.
  • معنی و مفهوم پاک شده، زلال تمیز و دوباره زنده شدن را نشان میدهد البته باید با بهره گیری از این اطلاعات باید اطراف را به خوبی با دستگاه گنجیاب بررسی کرده اگر روی شکل هندسی وجود داشته باشد باید به آن جهت دقت کرد.
  • اگر نماد پروانه باشد قبر بانویی هست اینها ممکن است شامل تاج و گردنبند باشد توجه کنید که این خانم زنی باکره است که هنوز ازدواج نکرده است تمام جهیزیه را در اتاق خالی کنار قبر ریختند اگرچه برخی از آنها فاسد هستند و حتما اکثر آنها هم هنوز دست نخورده هستند.
  • علامت پروانه شکلی است که در مسیحیت استفاده میشود دیده شده که روی برخی از تابلوهای زیارتی یا در کنار آن تابلوهای پروانه زده میشود.
  • باز هم میتوان علامت پروانه را همراه با علامت مار ساخت بیشتر بر روی سنگ قبر زنان باکره مجرد دیده میشود.

تجزیه و تحلیل نشان پروانه در گنج یابی :

علامت گنج پروانه نماد اقلام ذهنی بانوی باکره مجرد است پروانه های ساخته شده با مار نشانه طلسم هستند زیرا زنان موجودات ضعیفی هستند اعتقاد بر این است که طلسم مار از آنها محافظت میکند آیتم های ذهنی و قبر در اتاق های جداگانه قرار دارند قبر دیگری در این نزدیکی وجود ندارد پروانه ای که با علامت صلیب ساخته شده است همان منطق را دارد صلیب و مار بزرگترین طلسم هستند پروانه ظریف ترین نماد زن است.

همچنین علامت پروانه نشان دهنده مقدار زیادی طلا است بیشتر یک جواهر است شاخ و بال های پروانه محل دفینه را نشان میدهد به خصوص یکی از 2 شاخ که متفاوت است این به آن جهت میدهد اگر بیش از یک پروانه وجود داشته باشد محل دفینه رومی است و اگر از یک تپه به سمت غرب بالا بروید همه مقبره ها را خواهید یافت همه آنها مقبره های مجلسی هستند در یک ردیف مرتب شده اند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + هفده =