تفسیر نماد قوچ در گنج یابی | علائم گنج نماد قوچ در دفینه یابی

نماد قوچ در گنج یابی | علامت قوچ در گنجینه علامت رومی هست در واقع همه ملت ها از آن استفاده میکردند اما رومی ها بیشتر از آن استفاده میکردند نماد قدرت بوده و یا مدیر است یا فرماندار در یک مکان، هرگز مثل یک ارتشی نماد رده بالای نظامی نیست یعنی تابلویی است که برای بخش سیاسی ساخته شده است نه بخش نظامی و نماد 99 درصد قبرهای مردانه است علامت بز و قوچ در تزیین مقبره ها و تابوتها استفاده میشد سر قوچ یا کل تابلوی قوچ روی صخره کنده کاری شده یا برجسته باشد و رو به شما باشد بقیه تابلوهای بز هستند اشتباه نگیرید.

تفسیر نماد قوچ در گنج یابی :

 نشانه های سرقوچ باید از سنگ به شما نگاه كند تخته سنگی كه این شكل روی آن است عموما سنگ های ردیفی میباشند كمرتان را به سر نشان قوچ تكیه دهید به طرف راست، ۱۵ الی ۲۰ متر حركت كنید ‌باید به دنبال غار بسته ای باشید.

  • در کل به یاد داشته باشید که نشانه های برجسته بسیار مهم میباشند اما اگر در کنار قوچ ۴یا۳ پله باشد در جهت نگاه قوچ باید سه عدد تپه وجود داشته باشد گفته میشود که یکی از این تپه ها دارای بار و دفینه میباشد.
  • باید جستجو را از تپه ای شروع کرد که متفاوت میباشد.
  • اگر تپه متفاوت قابل تشخیص نباشد باید از تپه وسطی شروع کرد همانطور که میدانید شروع کردن از تپه وسطی هدر رفتن زمان را کاهش خواهد داد.
  •  قبل از هر چیز نماد مخصوص یک مرد میباشد و رهبری و قدرت را نماد میکند.
  • اگر غار بسته ای را پیدا كنید به این معناست كه به مقدار زیادی اشیا زینتی پیدا خواهید كرد و در این حالت حتما دارای تله میباشد.

برای مثال : اگر نماد بز و قوچ در گنجیابی که پیدا کردید مربوط به دوره روم باشد این احتمال وجود دارد که منطقه ای بوده که در آن سنت های مذهبی برگزار میشده است در حقیقت جستجوی گنج بر روی اضافی این سنت‌ ها کار آسانی نیست اگر سر قوچ وجود داشته باشد این سر مستقیما رو به محلی است که قربانیان ذبح شده اند یا رو به قبر شخصی است که این سنت را رعایت کرده است.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع دستگاه طلایاب و گنجیاب میتوانید
به سایت خرید دستگاه فلزیاب مراجعه نمائید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 1 =