تفسیر نماد انگشتان پا در گنجیابی چیست؟ | این نماد دارای چه علائم گنج و دفینه ای میباشد؟

نماد انگشتان پا در گنجیابی تعاریف متعددی دارد باید بدانید جایی که ردپا وجود دارد احتمال اینکه بتوانید دفینه ای را پیدا کنید بسیار زیاد است شاید این مورد بیشترین یا شناخته شده ترین نماد شکار در گنجیابی باشد ردپای برهنه یکی از مواد اولیه مهم گنج یابی است یک پا لزوما با انگشتان پا کشیده میشود حفره های طبیعی شبیه پا در طبیعت اغلب با نماد پا اشتباه گرفته میشوند.

نماد انگشتان پا در گنجیابی

نماد انگشتان پا در گنجیابی به چند صورت زیر میتوان نمایان شود که عبارتند از :

  • اگر نشان پا راست باشد به سمت انگشتان پا و متمایل به سمت راست بايد بررسي شود.
  • رد پای چپ باشد به سمت انگشتان پا و متمایل به سمت چپ بايد بررسي شود.
  • رد پاي چپ و راست دركنار هم باشد در جهت پاها بايد نگاه كرد.
  • يک رد پا باشد گنج نزديكتر و اگر دو رد پا باشد گنج دورتر است.
  • فقط پای چپ باشد دفینه نزدیکتر و برای پای راست کمی دورتر خواهد بود.
  • معمولا برای پای چپ 3 الی 7 و برای پای راست 10 قدم به جهت انگشت ها محاسبه میگردد.

ضمنا اگر نزدیک انگشتان به اندازه نخود یک حفره وجود داشته باشد و یا یک یکی از انگشتان پا وجود نداشته باشد یا علامتی داشته باشد در اینصورت 40 الی 70 قدم و در مواردی هم میتوان 111 قدم به سمت جلو برویم و حتما یک گنجینه وجود دارد مگر آنکه در گذشته دور یا نزدیک به تاراج رفته باشد.

قابل ذکر است که یافتن رد پا در داخل اتاقک یا راهرو و غار و زیر زمین بصورت بالا محاسبه نمی گردد و بسته به محل و طرز قرار گرفتن و نیز علائم موجود در کنار یا داخل آن، تعبیر و تفسیر مخصوص به خود دارد.

نماد انگشتان پا در گنجیابی

تفسیر نشان انگشت پا در دفینه یابی چیست؟

وقتی شما یک عضو را دارید و فقط یک پا در روی سنگ دیده میشود پس یعنی یک عضو کم میباشد منظور این است که وقتی صحبت از پای انسان میشود یعنی یک جفت پا یکی چپ و یکی راست و اگر شما یک پا مشاهده کردید یعنی عضو و نماد کامل نیست و باید به دنبال عضو و یا نشان دیگری برای کامل کردن و رمزگشایی پیدا شود که نماد کامل شود.

  • یک پا راه را نشان میدهد اگر یک پا روی صخره ای محکم روی زمین باشد متوقف شده و گودال یا برآمدگی کوچکی با دقت در جهت انگشتان پا جستجو میشود که این امر مطمئنا شما را به نشانه دوم میرساند.
  • اگر پای چپ دارید به چپ نگاه کنید.
  • و اگر درست است به سمت راست نگاه کنید.
  • اگر نمی توانید دومی را پیدا کنید این فاصله بین اولی تا دومی معمولا کمتر از سه مرحله نیست.
  • اغلب یک پا بسیار دقیق اندازه گیری میشود هر سانتیمتر 72-78 سانتیمتر محاسبه میشود اندازه گیری دیگر در جهت یک پا است 10 مرحله شمارش میشود یک مرحله 120 سانتیمتر است.

معمولا علامت پا در کدام مکان ها دیده میشود؟

  1. اگر نماد رد پا در غار باشد ؛ اگر روی زمین، سقف یا دیوار کنده شده یا خراشیده شده است به احتمال زیاد در نزدیکی تله ای وجود دارد که در صورت قدم گذاشتن روی زمین کار میکند این تله ها خطرناک هستند شن و ماسه یا تخلیه خاک از سقف در غارهایی با نماد ردپا (مانند برخی از تومولوس ها) وجود دارد.
  2. دو ردپای کنار هم : نشان دهنده ایستادن است جای پای خود را در جای پای خود بگذارید کار خود را اجرا کنید و هر آنچه در جهت دید متفاوت است را دنبال کنید مطمئنا یک علامت چشمگیر خواهید یافت دنبال کنید.

نماد انگشتان پا در گنجیابی

اگر قصد خرید بهترین و پیشرفته ترین دستگاه فلزیاب را دارید به آدرس سایت خرید زیر مراجعه نمائید.

نماد انگشتان پا در گنجیابی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =