تفسیر سنگ نگاره نماد رخ در گنج یابی و باستان شناسی

نماد رخ در گنج یابی تفسیرهای مخنلفی دارد که در این مقاله ما آنچه راجع به نماد انسانی در گنجیابی از جمله صورت انسان در گنج ، سر انسان در گنج ، شبح شخص موجود در گنج و علامت چهره انسان در گنج وجود دارد را به اشتراک میگذاریم در این مقاله میتوانید علامت سر انسان روی صخره ، معنای چهره انسان روی صخره، شکل انسان روی صخره، علامت انسان در گنجیابی و محل صخره ای که شبیه انسان میباشد را پیدا کنید.

نماد رخ در گنج یابی

سنگ نگاره نماد رخ در گنج یابی به چند حالت دیده میشود که از جمله :

  • رخ هایی که بصورت ابعاد بزرگ بوده و در نوک کوهها تراشیده شدند.
  • آنهایی که دقیقا در ورودی مکانی تراشیده و برجسته شده هستند.
  • رخهایی با ابعاد کوچک که در کمر کوهها یا در رگه های سنگی کوه تراشیده شده اند.
  • و رخهایی که به منظور خزانه یا دفینه فردی مهم تراشیده شده است.
  • و …..

نماد و نشان رخ در انواع مکان ها چه معنی و مفهومی دارد؟

بسیاری از افرادی که به دنبال گنج هستند و تحقیق میکنند که نشانه های موجود در شهرک های قدیمی یا شهرک های تاریخی به چه معناست و آنها بر اساس معنی نمادهایی که این نشانه ها در آن یافت میشوند کار میکنند در میان نشانه های گنج، چهره انسان مهم تلقی میشود و نشانه های گنج چهره انسان اخیرا بسیار مورد بحث قرار گرفته است.

برخی ها تصور میکنند که این نمادها معنای مهمی دارند ، اما برخی دیگر تصور میکنند که اینها هر تصویری است که مردم در زمانهای قدیم سنگ به سنگ ، سنگ به خط کشیده اند با این حال در بسیاری از مطالعات باستان شناسی ، مشخص شده که به طور کلی گنجینه هایی در مناطق با چهره نماد انسان وجود دارد.

هنگامی که با یک نماد انسان در گنجیابی برخورد میکنید ، باید به موارد زیر توجه کنید :

  1. در گنجینه ای که به صورت نقش برجسته روی صخره حک شده باشد علامت انسانی به مقبره اشاره میکند که در حداکثر 100 متری با آرامگاه صخره ای روبرو میشوید.
  2. اگر نماد انسان چشم دارد به چشمان آن نگاه کنید چشمان فرد به قبر نگاه میکند زیرا اعتقاد بر این هست که از او محافظت میکند در این مرحله شما اکنون جهت حرکت را میدانید.
  3. اما اگر نمادی که میبینید علامت مردانه باشد به دستان او نگاه کنید زیرا دست آنها راه ثروت ، دفینه و گنج را به شما نشان میدهد مخصوصا باید به سمت راست بروید.
  4. وقتی میبینید زن علامت میزند چشمانش شما را به سمت هدیه میبرد و وقتی نشانه مرد را میبینید دستان شما را به هدیه میبرد.
  5. هنگامیکه در گنج با چهره یا نماد انسانی روبرو میشوید در اینصورت خوشه ، خورشید و … در دست دارد.
  6. هنگامی که یک نماد انسان برجسته را مشاهده میکنید میتوانید با نگاه کردن به طرف مختلف جهت را تعیین کنید.
  7. و وقتی نماد انسان را به عنوان یک نقاشی میبینید ، باید روی خطوط تمرکز کنید و به دنبال اطلاعاتی باشید که جهت شما را از جایی مشخص میکند.
  8. اما اگر مردی را دیدید که در گنج زانو زده است قطعا مقبره پادشاهی در جلوی آن قرار دارد که می توانید با کمک دستگاه گنجیاب بفهمید که آیا داخل مقبره گنج و دفینه ای وجود دارد یا نه که در صورت وجود دفینه شما میتوانید خود را خوش شانس ترین فرد تاریخ بدانید.

 نماد رخ در گنج یابی

تفسیر نشان رخ انسان در گنج یابی :

نماد رخ در گنجیابی یکی از نشانه هایی میباشد که هر از گاهی در میان نشانه های گنج دیده میشود ، تقریبا هر تمدنی از این علامت استفاده کرده است و به طور کلی قبر را نشان میدهد و گاهی نشان دهنده اتاق دفن یک فرد مجرد و گاهی اتاق دفن افراد متاهل است آنها یا آن را خراب کردند یا آن را به طور کامل حذف کردند.

گاهی اوقات یک نماد صورت در داخل غار ظاهر میشود که معنی آن را تغییر نمیدهد و نشان میدهد که یک اتاق دفن در آنجا وجود دارد که شما باید از تکنیکهای حل نماد چشم در محلول استفاده کنید در این نماد یک قبر وجود دارد که چشم ها در آن نگاه میکنند گاهی یک چشم متفاوت به نظر میرسد و گاهی اوقات جایی که متفاوت به نظر میرسد هر دو چشم دوباره به یک مکان نگاه میکنند او همان جایی است که به دنبال آن هست اگر چشم ها بسته باشد او درست جایی میباشد که علامت در آن هست.

برای خرید انواع دستگاه فلزیاب به آدرس لینک زیر مراجعه نمائید.

نماد رخ در گنج یابی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =