فلزیاب تصویری EXP 6000 با پیشرفته ترین تکنولوژی های روز در زمینه فلزیابی

فلزیاب تصویری EXP 6000 مدل بروز شده EXP 5000 است که از آخرین و پیشرفته ترین تکنولوژیهای روز در زمینه فلزیابی و تونل یابی استفاده نموده است در اسکنر eXp 6000 دیگر از آن همه سیم و کابل خبری نیست ارتباط به صورت WiFi و بی سیم است در آنتن های سیستم از حساسترین سنسورها استفاده شده است در واقع شرکت OKM در طراحی Exp 6000 توانایی و قدرت خویش را در زمینه طراحی اسکنرهای سه بعدی به رخ حریفان نه چندان مطرح در بازار فلزیاب های تصویری کشیده است دستگاه تصویری Exp 6000 بهترین و به روزترین دستگاه گنجیاب تصویری روز دنیا است.

فلزیاب تصویری EXP 6000

مهم ترین و منحصر بفردترین امکانات فلزیاب تصویری EXP 6000 :

  • وزن کل : 2.98 پوند (1.35 کیلوگرم)
  • 6 حالت عملکرد : اسکن زمینی، اسکن تونل، مغناطیس سنج، اسکن معدنی، اشاره گر و اسکن زنده
  • صفحه لمسی : در کنار یک دکمه کنترل چند منظوره ، ممکن است اپراتور از صفحه لمسی داخلی EXP 6000 استفاده کند بنابراین عملکرد اسکنر زمینی ساده و سریع است.
  • Visualizer 3D : برای تجزیه و تحلیل دقیق داده های اسکن زمینی استفاده میشود، EXP 6000 گزینه انتقال داده های خود را از طریق USB Stick به کامپیوتر با نرم افزار Visualizer 3D ارائه میدهد.
  • فناوری بی سیم : مدیریت آسان و بدون هیچ کابلی با استفاده از WiFi همه کاوشگرها اطلاعات را به صورت بی سیم به واحد کنترل و کنترل میله تلسکوپی منتقل میکنند.
  •  GPS : شکارچیان گنج اسکن های زیادی را انجام میدهند ممکن است ردیاب GPS داخلی بتواند مختصات GPS را به همراه مقادیر اسکنر نگهداری کند بنابراین آنها میتوانند به راحتی به منطقه اندازه گیری شده بازگردند.
  • رابط گرافیکی چند زبانه : رابط کاربری گرافیکی (GUI) را با زبانهای مختلف ارائه میدهد تا بهترین درک را برای اپراتورهای آن داشته باشد تمام عناصر و گفتگوی منو به بیش از 12 زبان ترجمه شده است.
  • دارای گارانتی محدود دو ساله

درباره EXP 6000 :

دستگاه ای.ایکس.پی 6000 در دو مدل پرو و پرو پلاس عرضه میشود تفاوت در تعداد آنتن ها است ارتباط بین تمامی قسمتهای سیستم به صورت بی سیم و وایر لس است با این سیستم با در نظر گرفتن حجم و سایز فلز و یا فضای خالی میتواند تا 25 متر متغییر باشد انواع فلزات و فضاهای خالی و حتی مواد معدنی موجود در خاک قابل تشخیص و شناسایی است برای اولین بار از آنتن تلسکوپی استفاده شده است که از 50 تا 120 سانت قابلیت پوشش منطقه مورد بررسی را داراست.

فلزیاب تصویری EXP 6000

با آنتن 50 سانتی مخصوص تونل میتوان تا عمق 25 متری مقبره ها و تونل ها و فضاهای خالی را کشف کرد و تصویری سه بعدی از زیر زمین بدست آورد از آنتن تونل میتوان در تپه ها و قلعه ها برای یافتن ورودی و یا راهروها استفاده نمود اطلاعات و دیتای خروجی از دستگاه ای ایکس پی 6000 را میتوان برروی تبلیت یا عینک اندروید مشاهده نمود.

منوی کاری دستگاه فلزیاب تصویری EXP 6000 عبارتند از :

  • Ground Scan : در این منوی کاری اپراتور میتواند برداشت دقیق تری از دیتای به دست آمده از زمین بدست بیاورد و برای آنالیز بیشتر و بدست آوردن نقطه اصلی هدف و عمق و نوع هدف اسکن مورد نظر را به تبلت منتقل مینماید برای انتقال اطلاعات بدست آمده به کامپیوتر از کابل یو اس بی استفاده میشود دراین حالت میتوان اسکنن ها را در حافظه دستگاه eXp 6000 ذخیره نمود تعیین عمق تابع عوامل و شرایط مختلف و متفاوتی است مانند حجم فلز، نوع فلز، مدت ماندگاری در خاک و نوع خاک.

فلزیاب تصویری EXP 6000

  • Pin Point : در این منوی کاری از سوپر سنسور برای تعیین و مشخص نمودن نقطه اصلی هدف استفاده میشود و میتوان نوع فلز را در این حالت از لحاظ آهنی یا غیر آهنی بودن هدف بدست آورد.
    در مدل های قبلی پیدا کردن نقطه اصلی یکی از دغدعه های اپراتور ها بود که در این مدل برطرف شده است.

فلزیاب تصویری EXP 6000

  • Live Scan : در این حالت اپراتور محدودیت های حالتهای قبلی را ندارد و میتواند در هر زاویه و مسیری حرکت نماید و به محض حرکت دادن آنتن از آنچه در زیر آنتن قرار گرفته است مطلع شود برای برداشت های اولیه میتوان از این روش استفاده نمود.

فلزیاب تصویری EXP 6000

  • Mineral Scan :  در این حالت با استفاده از Super Sensor میتوان برای معدن یابی و یا یافتن مواد معدنی که باعث ایجاد تداخل در اسکن میشود استفاده نمود.

فلزیاب تصویری EXP 6000

  • Tunnel scan : برای یافتن فضای خالی و مقبره ها استفاده میشود در تپه های باستانی و قلعه ها میتوان برای یافتن اتاقک ها و درهای ورودی از آنتن تونل استفاده نمود.

فلزیاب تصویری EXP 6000

  • Magnetometer : برای یافتن فلزات آهنی نزدیک به سطح استفاده میشود از این منوی کاری برای پاکسازی و حذف فلزات ناخواسته و سطحی استفاده میشود.

فلزیاب تصویری EXP 6000

از جمله ویژگی ها و کاربردهای استثنائی اسکنر زمینی EXP 6000 :

اسکنر زمینی و فلزیاب سه بعدی eXp 6000 برای جستجوگران گنج، باستان شناسان، کاوشگران و جویندگان طلا طراحی شده است تا آثار دفن شده، اقلام تاریخی، گنج های گمشده و اشیاء پنهان را پیدا کنند :

  • اشیاء فلزی گرانبها مانند طلا، نقره، مس و برنز
  • سازه های غیر فلزی پنهان مانند مقبره های باستانی، غارها، دیوارها، پایه ها، مجسمه ها، اتاق ها و مقبره ها
  • مواد معدنی طلای طبیعی
  • آثار با ارزش و گنج گمشده
  • مصنوعات میدان جنگ، سکونتگاه های تاریخی و پناهگاه های باستانی

تمامی اجزای این ابزار اندازه گیری ژئوفیزیکی بی سیم هستند کاوشگرهای اندازه گیری eXp 6000 از WiFi برای ایجاد یک اتصال داده بی سیم به آشکارساز سه بعدی استفاده میکنند مونتاژ واحد به آسانی 1-2-3 است سیستم اسکن زمین عمدتا از بخش های زیر تشکیل شده است :

  • واحد کنترل
  • دارای صفحه نمایش لمسی
  • رابط کاربری گرافیکی چند زبانه (رابط کاربری گرافیکی) در طرح‌ بندی‌ های مختلف
  • کنترل خودکار روشنایی و GPS (قابل فعال‌ سازی توسط کاربر)
  • مجموعه میله تلسکوپی

فلزیاب تصویری EXP 6000

برای اتصال یکی از پروب های اندازه گیری زیر :

  1. کاوشگر تلسکوپی :
    این کاوشگر اندازه گیری بسیار جدید اختراع شده را میتوان از 50 تا 120 سانتی متر گسترش داد و کاملا برای اسکن حتی مناطق بزرگ و همچنین میدان های کوچک طراحی شده است از این پس اپراتور نیازی به حمل پروب های زیادی در اندازه های مختلف ندارد.
  2. سوپر سنسور :
    این پراب اندازه گیری زمین تخصصی یکی از بهترین لوازم جانبی اسکنر زمین در بازار است با استفاده از این آنتن، تشخیص و پین کردن اجسام مدفون به راحتی امکان پذیر است.
  3. سنسور تونل :
    این کاوشگر اندازه‌ گیری را میتوان روی فلزیاب سه بعدی نصب کرد تا تونل‌ های پنهان، اتاقک‌ ها، زیرزمین‌ ها، پناهگاه‌ ها، غارها و بسیاری از اهداف غاردار دیگر را شناسایی کند.
  4. سنسور LiveStream :
    این کاوشگر اسکن زمینی داده های اندازه گیری را مستقیما بر روی صفحه نمایش eXp 6000 پخش میکند تا اجرام زیرزمینی را به صورت زنده ببیند بنابراین، اپراتور اسکنر زمینی سه بعدی میتواند به سرعت یک منطقه بزرگ را برای یافتن اهداف بالقوه زیر زمین بررسی کند.

برای خرید فلزیاب تصویری EXP 6000 به آدرس لینک زیر مراجعه نمائید.

فلزیاب تصویری EXP 6000

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =