گنج یاب اسپکترا | فلزیاب و گنج یاب SPECTRA

دستگاه گنج یاب اسپکترا SPECTRA

دستگاه گنج یاب اسپکترا SPECTRA

دستگاه فلزیاب و گنج یاب اسپکترا محصول جدید سال 2010 پیشرفته ترین دستگاه تعیین موقعیت می باشد. از ویژگی های بی نظیر این فلزیاب ترکیب فرکانس دیجیتال اسکن ها برای طلا، نقره، مس، برنز،آهن، سرب، آلومینیوم، الماس، آب، حفره ها و محفظه های خالی و موارد دیگر می توان اشاره کرد.

کاربر می تواند  در فلزیاب اسپکترا فرکانس را به خوبی در مراحل 1Hz تنظیم کند و زمین را بصورت دیجیتال برای بررسی شرایط زمین و انتخاب اتوماتیک توسط دستگاه فلز یاب و تجسم کردن شکل موجی مناسب و درست برای جلوگیری از اسکن اشتباه در تشخیص مواد معدنی را میزان کند. در دستگاه اسپکترا هیچ دکمه و کلید روشن کردن وجود ندارد این دستگاه با برخورد کردن و نزدیک شدن به زمین بصورت اتوماتیک شروع به کار می کند. گنج یاب اسپکترا شرایط زمین را چک میکند و در زمین های رسانای مناسب و خوب به طور اتوماتیک روشن میشود، و سیگنال را دریافت می کند.طلایاب اسپکترا به هیچ نوع میله، کابل، فیلتر و باتری خارجی احتیاج ندارد. این یک طرح فشرده است که براحتی کنترل می شود. و در تمامی مسیرها تشخیص و شناسایی خود را انجام میدهد.

سیگنال ها در گنجیاب اسپکترا در شعاع360 درجه منتقل می شود و کاربر به یک مسیر محدود نمی شود. عملکرد تنظیم و تعدیل زمینی اسپکترا میزان مواد معدنی و میزان رطوبت خاک را بررسی میکند، نتایج به عنوان عدد شناسایی و تشخیص ارزش و اهمیت زمین، و در مقادیر 00 تا 99 مشخص وظاهر میگردد،

این عدد شناسایی کاربر را از نوع زمین آگاه می سازد. تعیین کننده های موقعیت دارای دامنه وسیع که در بازار تبلیغ می شوند چیزی به جز تولید کننده های فرکانس که دارای ساختاری ساده بوده و برای استفاده خاص در زمین مورد استفاده قرار می گیرند نمی باشد.

گنج یاب اسپکترا | فلزیاب و گنج یاب SPECTRA

گنج یاب اسپکترا | فلزیاب و گنج یاب SPECTRA

نحوه کارکرد گنج یاب اسپکترا

خاک ها دارای ترکیبات متفاوتی از رطوبت و مواد معدنی می باشند، در کارکردن یک تولید کننده فرکانس، سیگنال های آن در یک زمین رسانا منتقل می شود اما بطور کل در زمینهای سست وشل نفوذ نمی کند، یا در خاک های دارای مواد معدنی زیاد کاربر نشانه های هدف اشتباه و غلط  دریافت می کند. ویژگی تنظیم زمین دیجیتال DGB در دستگاه اسپکترا توسعه یافته است تا نشانه های دقیق و معتبری از هدف ارائه دهد، تا حداکثر دامنه و عملکرد ثابت و پایدار را با توجه به نوع زمین حفظ نماید.

حتی بعداً سیستم ردیابی اسپکترا دقت و درستی تنظیم زمین را از طریق انتخاب موج شکلهای متغیر در فرکانس منتقل شده برای سازگار شدن با خاک تکمیل خواهد نمود. برای مشاهده تصویر ویدئویی اسپکترا باید اینترنت اکسپلورر نصب شود تا محتوا و مضامین محدود شده فعال و عوامل اکتیو ایکس را مجاز سازد.

حالت و وضعیت آهن و فلز را انتخاب کنید و وقتی که سیگنال دستگاه اسپکترا انرژی کافی نسبت به زمین را دریافت کندشمارشگر در صفحه نمایشگر به شما نشان داده و عملیات اسکن هدف شروع خواهد شد. زمانی که شمارشگر متوقف می شود میدان مغناطیسی به اندازه کافی قوی می باشد و پیغام شروع اسکن کردن به اپراتور اطلاع میدهد که هدف را جستجو نمایند، تمامی اشیا و اهداف فلزی دیگر در این منطقه توسط دستگاه اسپکترا نادیده گرفته می شوند، و اشیای مورد نظر انرژی لازم و کافی براینمایش  و نمودار شدن را جذب و دریافت می کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + دوازده =