تندیس موش با حکاکی و یا برجسته بودن بر روی سنگ

تفاوت تندیس موش با حکاکی در گنج یابی

تفاوت تندیس موش با حکاکی در گنج یابی : تندیس موش با حکاکی و یا برجسته بودن برروی سنگ کاملا متفاوت هست مبحث کلی درمورد این نشان این هست که همینطور میدونید موش یعنی زندگی در حفره های زیر زمین یعنی ساخت تونل به دست خودش در عمق زمین این یعنی شما با داشتن چنین نمادی باید اینرو درک کنید که باید ورودی دالانی رو پبدا کرد

ببینید اگر موش رو در حالت خیز و جمع شده با دم درحالت عادی دیدید یعنی موش درحال رفتن به ورودی هست یعنی خم و حالت خیز گرفته تا وارد حفره بشه و نتیجه میگیریم سنگی که به شکل موش هست دقیقا دم ورودی اصلی هست.

اگر حالت خیز نداشت و عادی طراحی شده بود باید اول به دم و جهت نوک دم بررسی بشه که شمارو به سنگی بزرگ میرسونه که خودش درب دالان هست.ولی اگر دم هیچ حالتی نداشت مسیر نگاهش رو برسی کنید دقیقا به درب دالان نگاه میکنه یا سنگ بزرگ یا سنگچین که ورودی کار هست.

تفاوت تندیس موش با حکاکی در گنج یابی | نشان موش در دفینه یابی

اگر در کنارش یک موش کوچک بود دیگه موش بزرگ ارزشی نداره و حالتهای موش کوچک اهمیت پیدا میکنه و گاها نشان موش مارو به محل نگهداری دانه و گندوم و جو میرسونه مثل ذاغه.

اگر تعداد موشها در تعداد زیاد بود به موشی که حالت متفاوت با باقی داره و مسیر نگاه متفاوت داره توجه بشه. ولی اگر همشون یک حالتو داشتن یعنی دم ورودی لانه خودشون هستن پس اون نقطه میشه ورودی کار .

تفاوت تندیس موش با حکاکی در گنج یابی : تندیس موش با حکاکی و یا برجسته بودن بر روی سنگ

تفاوت تندیس موش با حکاکی در گنج یابی : تندیس موش با حکاکی و یا برجسته بودن بر روی سنگ

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =