مفهوم نشان گروه سه تايی در دفينه يابي

مفهوم و تفسیر گروه سه تايی در دفينه يابي مفهوم نشان گروه سه تايي در دفينه يابي

همانطور که قبلا در توضیحات به سمبل های زیادی اشاره کردیم، نمادهای زیادی از دوران باستان به روزگار ما رسیده اند، عناصر غیر قابل اجتناب زینتی کلیساها، معابد، خانه ها و مخصوصا لوازم قبور بوده اند. به همین دلیل بیشتر سمبل هایی که قصد توضیح و تفسیرشان را داریم، علایمی هستند که افراد خبره و به اصطلاح «گرگ» های صنعت گنج پژوهان که عمرشان در این راه گذشته اند، مورد تایید قرار داده اند.

بعضی از این دیدگاه ها نیز اشتباه و نادرست هستند. حالا بیایید ببینیم که این نوع علامت گروه سه تایی به چه معناست و در داخل یک سیستم به چه علت از آن استفاده شده است .

گروه سه تايي

گروه سه تايي

تفسیر گروه سه تايی در دفينه يابي چیست ؟

با اطلاعاتی که از توضیحات روشن کننده این علایم به دست می آورید خودتان به تنهایی و یا در کنار دیگرانی که به صورت بی خودی و بی جهت وقت خود را صرف امور غیر ضروری نخواهید کرد. اکنون انسان هایی که به این باور ها منسوب باشند، به طور طبیعی همانگونه که از خدا طلب می کنند، به همان ترتیب نیز به اصطلاح فرزند خدا و حضرت جبرائیل در شرایط مختلف طلب استمداد کرده و به آنها تقدس خواهند داد.

به همین سبب، با حکاکی سمبل ها و اشکال بین این سه گانگی در معابد، کلیسا ها و خانه ها و مخصوصا بر روی سنگ قبر ها آرزوها خواهند کرد که این ارتباط تا ابد برایش باقی و محفوظ بماند.

مفهوم سه بیضی هم که در بالا آوردیم، چیزی غیر از این توضیحات که دادیم نمی باشد. در تصدیق تمامی این توضیحات، این علامت سمبل یک گنج نیست؛ به احتمال زیاد سمبل مردی است که در زیر تابوت آرمیده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =