دفینه یابی در چاه ها چگونه انجام میشود؟

دفینه یابی در چاه ها یکی از پرخطرترین نمادها محسوب میشود چون دارای دو مسیر انحرافی و یک تله میباشد گنجیابی در چاه ها به چند صورت مختلف میباشد نشانه های چاه در رتبه اول در بین نشانه هایی قرار میگیرند که در جستجوی گنج مهم تلقی میشوند این در میان اطلاعات اشتباه شناخته شده که در هر چاهی گنجی وجود دارد با این حال بسیار مهم هست که به درون چاهی که در این جستجو دیده میشود نگاه کنید همچنین از جمله حقایق شناخته شده است که گنج در برخی از چاه ها یافت میشود.

دفینه یابی در چاه ها

آموزش گنج یابی و دفینه یابی در چاه ها :

  • گاها از کف، گاهی سمت راست دیواره و گاها دالانی در انتها ایجاد میشده که در انتهای دالان با سنگ دایره ای شکل ورودی مسدود میباشد که با سعی بر برداشتن سنگ تله عمل و راه پشت را مسدود میکند که ایجاد خفگی بعداز زمان کوتاه وجود دارد.
  • همیشه قبل از باز کردن درب دیواره و سقف چک شود.
  • اگر احساس کردید سقف رگه رگه دارد و سنگ دست چین و تعدادی سنگ ریز در کف افتاده باشد شکی نیست تله ریزش از سقف و از نوع رایج و بدترین تله ها است که با تحریک و عمل کردنش هیچ کاری از دست شما بر نمی آید و راه را مسدود میکند.
  • دورن این چاه ها دیواره و اطراف دفینه کاملا عایق بندی میشده و تا زانو آب میریختند که کاوشگر گمراه شود و فکر اینکه در آب هدفی باشد را نکند و مکان را ترک کند.

نماد چاه و معنای آن برای گنجینه ها چیست؟

تحقیق در مورد تاریخچه چاه کشف شده در هنگام گنج یابی ضروری است ابتدا باید اطلاعاتی در مورد تاریخ و تاریخچه منطقه ای که چاه در آن قرار دارد به دست آورد و بررسی کرد که چه کسانی در آن منطقه زندگی میکنند و قدرت مالی افراد ساکن در آن منطقه چگونه بررسی میشود ساخت چاه پیدا شده و سنگهای به کار رفته بسیار مهم هست که در اینصورت ابتدا باید هدف چاه را بررسی کرد.

در صورت خط کشی در اطراف چاه، باید نشانه گذاری های مشخصی به سمت چاه وجود داشته باشد در حالی که هر نشانه ای را میتوان یافت نمادهایی مانند متن حلقه ای شکل، سوراخ را میتوان یافت همچنین باید در نزدیکی چاه پیدا شده خرابه هایی وجود داشته باشد و چاه هایی که اخیرا حفر شده اند به عنوان چاه آب استفاده میشوند.

دفینه یابی در چاه ها

چگونه گنج و دفینه را در چاههای جنوبی کشور کاوش و جستجو کنیم؟

با یافتن این چاه شما هرچقدر هم بی تجربه باشید میتوانید موفق بشید و فقط تلاش برای تخلیه نیاز هست این نوع چاها در کف زمینهای مسطح و زمینهای صاف و هموار کشاورزی قرار ندارند بلکه در ارتفاعات و جایگاه های صخره ای که هیچ کس حدس وجود چاه رو در آن نقطه نمیزند وجود دارند شاخص وجود این نوع چاه ها جوغن با عمق کم ولی دهنه بزرگ است که روی سنگی چند تنی کار میشده که درست دهنه چاه در زیر همان سنگ قرار میگرفته است.

برای خرید انواع دستگاه فلزیاب به لینک زیر مراجعه نمائید.

دفینه یابی در چاه ها

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 11 =