سکه های نادرشاه افشار

سکه های نادرشاه افشار

سکه های نادرشاه افشار

نادر که بلافاصله پس از طرد افغانها جانشین شد پادشاهان (سلسله صفویه) گردید بسیار در حفظ شعایر دین اسلام متعصب بوده اند و نقش تصویر انسان بر روی سکه ها را حرام می دانستند در پی طریقه آنان مجبور به حفظ ظاهر بوده و نمیتوانسته است نقش خود را بر روی سکه ضرب بزند و تاکنون هیچیک از مورخین و مولفین نیز متعرض این موضوع نشده و در جایی خوانده نشد که سکه با صورت نادر مشاهده شده باشد.

در ادامه با کتاب سنگ شناسی آشنا شوید

دانشى که کانى‌ها را بررسى مى‌کند، کانى شناسى  یا سنگشناسی و آنکه وضع سنگها را بيان مى‌نمايد، سنگشناسی (Petrography) است، در حالى‌‌که ، ژئوشيمى ذره‌هاى بنيادى سازنده سنگها و مهاجرت طبيعى آنها را برسى مى‌کند. اين علم طبيعت زمين ، سرگذشت آن ، دگرگونى‌‌هايش ، پيدايش کوهها ، رودها و درياها ، آتشفشانها و گدازه‌ها و انباشتگى پياپى لجنها و ماسه‌هاى ته اقيانوس را به ما مى‌شناساند.

 

سکه های نادرشاه افشار

سکه های نادرشاه افشار

 

شرکت الفا الکترونیک اولین و برترین وارد کننده انواع دستگاه فلزیاب طلایاب و گنج یاب در ایران با سابقه بیش از 10 سال فروش در زمینه معدن یابی و فلزیابی با دستگاه های فوق پیشرفته و با اصالت به همراه تست و گارانتی…. فروش انواع فلزیاب طلایاب گنج یاب در وبسایت مرجع طلایاب ایران برای اطلاع از لیست قیمت فلزیاب و گنج یاب با کارشناسان فروش الفا تماس حاصل فرمایید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 12 =