تفسیر نماد شتر کوهان دار نشسته در گنج یابی | علائم گنج موجود در علامت شتر نشسته چیست؟

تفسیر نماد شتر کوهان دار بسته به محل آنها معنی و مفهوم زیادی دارد آثار گنج به همراه صخره ای شتری شکل را میتوان از گنجی که در آنجا یافت میشود نام برد نقاشی شتر به طور کلی نشانه خوبی است بنابراین بدون مشکل شما را به چیزی که به دنبال آن هستید میرساند.

نماد شتر کوهان دار

تفسیر نماد شتر کوهان دار در گنج یابی و دفینه یابی :

  • درکل به کول شتر و کوهانش دقت کنید باید دو تل خاکی یکی بزرگ و دیگری بسیار کوچک وجود داشته باشد و اتاقک جوری طراحی شده باشد که شما باید از تل کوچک به تل بزرگ که اتاقک درونش وجود دارد راه پیدا کنید.
  • و اگر خارج از این شیوه استارت بزنید جز سنگ در چهارگوش کار به هیچ چیز نمیرسید پس طبق اصول پیش بروید.
  • عمق کار بالا خواهد بود و کار کاملا تخصصی و دارای خطر در مسیر نگاه شتر میباشد تا رسیدن به تپه باید اسکنه هایی وجود داشته باشد که گام به گام مسیر را هدایت میکند وصد البته نشانه های گمراه کننده مثل سنگچین های دروغین و چیدمان بدون مفهوم در مسیر دیده میشود.

نشان سنگ نگاره شتر دو کوهان در گنج یابی :

شما باید روبروی این شتر یک تپه یا یک بلندی را رد کنید در روی بلندی بعدی دو تل خمره ای کوچک وجود دارد که یک طرفش شیب تندی دارد که زیر آن یک خزانه دارد فاصله شما ممکن است تا پانصد متر هم برسد دفینه آنجا کلا چند خمره سکه هست نشانگر گنج شتر معمولا به صورت شکلی که روی سنگ کشیده شده به نظر نمیرسد در عوض به عنوان یک جسم بزرگ به نظر میرسد که میتوانید از دور آن را ببینید.

از آنجایی که علامت شتر گنج به راحتی قابل توجه است سوراخ هایی در آن وجود دارد با این حال اگر موفق به دیدن شتری شدید که قبلا توسط کسی ندیده است میتوانید خود را بسیار خوش شانس بدانید وقتی شتری را دیدید به دنبال نشانه هایی باشید که حفر نشده و گنجی ندارد اگر نظر شما این است که حفر نشده است پس باید بر اساس مفروضات علامت شتر در این گنج عمل کنید.

در حالت کلی علامت شتر در گنجیابی به چه معناست؟

  • اولا ؛ اگر پشت یک شتر بزرگ، شتر کوچک دیگری باشد باید در آنجا سنگ بستر باشد شما میتوانید آنچه را که به دنبال آن هستید در زیر آن سنگ پیدا کنید.
  • ثانیا ؛ اگر نزدیک شتر کوچک نماد صلیب دیدید به شتر پشت کنید و 11 ذراع به عقب برگردید شما میتوانید دقیقا 19 قوطی طلا پیدا کنید با این حال توده بزرگی از سنگ روی آن وجود دارد.
  • به عنوان سوم ؛ اگر 2 تا باشد درست جلوی شتر جلویی به زمین میزنید که وزنش 12 اوکا است چون خالی است کمی ترسناک است اما نشانه خوبی است از آنجا به یک راهرو 13 پله ای فرود می آیید آنجاست که گنج واقعی نهفته است زیرا شما در قلمروی متعلق به یک پادشاهی هستید شما گنج پادشاهی را یافته اید اکنون وزن و ارزش آن را محاسبه کنید.
  • چهارم ؛ اگر شخصی باشد که شتر را میکشد احتمالا طناب حلقه ای مانند زنجیر دارد شما باید به اندازه تعداد حلقه های این رشته جلو بروید.

نماد شتر کوهان دار

از جمله نشانه های گنج علامت شتر :

شتری که گاهی روی صخره خراشیده میشود یعنی 99 درصد آن گنج است به جلو بروید و آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید کافی است به طور متوسط ​​40-50 قدم بروید اگرچه شاهد هستیم که گاهی اوقات به عنوان بنای یادبود ساخته میشود اما بیشتر اوقات بار اصلی را زیر کوهان یا زیر صندلی پنهان میکند.

من میخواهم در مورد علامت شتر در گنج یابی 3 دسته مختلف بگویم که عبارتند از :

  • شتر نشسته : وقتی این شکل را میبینید گنج از زیر صخره یا در غار بیرون می آید همچنین در اینجا در تعدادی از علائم مختلف جستجو میشود به عنوان مثال ؛ بسیاری از علائم مختلف مانند سنگ به شما نشان میدهد که به دنبال چه هستید به شتر فرو ریخته نیز معروف است.
  • ایستاده : همانطور که میتوانید تصور کنید دفینه او زیر صندلی آن است وقتی بین 4 پای این علامت دقت کنید میبینید که یکی از آنها بزرگتر است بنابراین میتوانید گنج را با رفتن به سمتی که آن پا نشان میدهد پیدا کنید.
  • و شتر در حال راه رفتن : یعنی دفینه در پیش است اما اگر بر شتر بار باشد به این معناست که ممکن است دفینه نزدیک‌ تر از حد معمول باشد زیرا شتر قدم‌ های آهسته بر میدارد در اینجا باید با دستگاه طلایاب و جست و جو در یک خط مستقیم در جهت راه رفتن به دنبال نشانه دوم بود.

برای خرید انواع دستگاه فلزیاب به آدرس لینک زیر مراجعه نمائید.

نماد شتر کوهان دار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − چهارده =