تفسیر نماد شیر در گنج یابی چیست؟ | علامت گنج این نشان در دفینه یابی چیست؟

نماد شیر در گنج یابی از نمادگرایی های قرون وسطی بوده و به عنوان نمادی از حضرت عیسی (ع) دیده میشود مجسمه شیر در ورودی و یا خروجی اماکن مرفح و کاخ مانند دوران باستان به چشم میخورد اگر چنین علامتی را دیدید ( راه شیر)، می توان گفت که شما در ورودی کاخ هستید عموما (در ورودی) دو عدد از شیر ها روبروی یکدیگر هستند بعد از پیدا کردن اولین مجسمه شیر به دنبال شیر دوم باشید.

نماد شیر در گنج یابی

تحلیل و بررسی نماد شیر در گنج یابی :

  • اگر علامت شیر ​​ایستاده است در جایی که شیر به دنبال آن است به دنبال علائم پنجه باشید ببینید این پنجه ها چند میخ دارند ناخن های بلند ناخن های کوتاه جای هدف را می دهد.
  • اگر شیر به عنوان بنای یادبود ایستاده یا نشسته ساخته شده است در اینجا یک تومول وجود دارد این تخت آرامگاه پادشاه است معمولا در پشت شیر ​​است.
  • شیر و گاو حاوی منطق یکسان و شبیه نماد عقاب هستند اما دقیقا یکسان نیستند شیرها همیشه آرامگاه پادشاه را نشان میدهند معمولا آرامگاه صخره ای یا آرامگاه مجلسی که مقدار زیادی گنج دارد.
  • صخره ای که به شکل شیر است باید حتما جستجو شود معمولا نزدیک ورودی و مانند دروازه بان است گاهی صخره ای که به شکل شیر است هنگام سقوط ورودی باز میشود.
  • اگر شیر نشسته باشد زیر آن قبر است و ورودی آن گاهی درست در زیر یا جلوی شیر جایی که شیر به دنبال آن است قرار دارد.
  • اگر 2 شیر رو به روی هم باشند این نشان دهنده آرامگاه صخره ای است این مقبره آرامگاه پادشاهی است معمولا آرامگاه صخره ای چند اتاقه است که اولین ورودی اتاق اصلی است و مقدار زیادی گنج از این اتاق برداشته میشود.
  • اگر شیر حمله میکند معمولا یک علامت تسکین دهنده است و مقبره آن قبر صخره ای روی سنگ بستر میباشد ورودی دارای دری به طول فاق است که آنها معمولا قبرهای باز شده هستند.
  • اگر شیر با دم راست ایستاده است در اینجا مقبره مجلسی وجود دارد با عبور از یک تونل گذر طولانی معمولا به شکل تونلی که از زیر کوه عبور میکند میتوان به این اتاق رسید که این اتاق دارای ساختار معماری گنبدی شکل است و مقدار زیادی طلا و وسایل شاه از اینجا خریداری میشود.
  • اگر سر شیر وجود داشته باشد معمولا این محل خرابه است بدن این شیر در دروازه پادشاه نشان داده شده است.
  • اگر سر شیر به سنگ بسته باشد حلقه ای روی بینی این شیر وجود دارد و این شیر رو به گور است این شکل شبیه سر گاو است.
  • اگر شیر خواب است یعنی درست بالای قبر یا یک آرامگاه صخره ای یا یک آرامگاه مجلسی در زیر سنگ اصلی وجود دارد.
  • اگر در نزدیکی چشمه شیر وجود دارد از نهر پایین بروید مقبره ای در سنگ بستر وجود دارد.

نماد شیر در گنج یابی

اشکال مختلف نشان شیر در دفینه یابی عبارتند از :

به عنوان یک چهره شیر ممکن است همیشه در دید ساده ظاهر نشود ما میتوانیم علائم و معانی آنها را که ممکن است هنگام جستجوی علامت گنج شیر با آنها مواجه شوید به شرح زیر لیست کنید.

  1. شیر دوبل : شیر همیشه یکی از مهمترین نمادهای قدرت است بر این اساس، اگر شیر دو تن را مشاهده کردید میتوانید بفهمید که شخص آنجا فرد بسیار قوی تری است این مکان به عنوان یک نشانه گنج خوب برای شما وجود دارد.
  2. اصلان کایا : شیرهایی که روی صخره به تصویر کشیده شده اند قطعا نشان دهنده آرامگاه یک پادشاه است با علائم دفن بسیار ارزشمند گنج بیش از 30 متر فاصله ندارد.

پس از آنچه در بالا توضیح داده شد شیرها گاهی روی صخره ها و مقبره ها قرار میگیرند این علائم همیشه نشان دهنده یک گنج خوب است به خصوص در تابلوهایی که جلوی غارها ساخته شده است باید به دنبال یک اتاق بسته باشید.

اگر قصد خرید بهترین و پیشرفته ترین دستگاه فلزیاب را دارید به آدرس سایت ما مراجعه نمائید.

نماد شیر در گنج یابی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − پنج =