دستگاه ضدآب CTX 3030 ساخت کشور استرالیا

دستگاه ضدآب CTX 3030 یکی دیگر از کاملترین دستگاه های فلزیاب تولیدی شرکت Minlab استرالیا میباشد که به اپراتور توسط صفحه نمایش رنگی و سیستم تشخیص اشیا بصورت پیشرفته اجازه میدهد تا اشیا باستانی و تاریخی را بدون ایجاد مزاحمت ذرات ناخالص و املاح معدنی به راحتی کاوش کنید.

دستگاه ضدآب CTX 3030

برخی از امکانات دستگاه ضدآب CTX 3030 :

  • لوپ ضدآب هوشمند
  • هدفون ضدآب و بی سیم
  • بسته باتری قابل تعویض
  • عمق کاوش حداقل 2.5 متر
  • گارانتی 2 ساله

برخی از ویژگی های دستگاه فلزیاب سی.تی.ایکس 3030 :

  • ضد آب : شما میتوانید با خرید دستگاه گنج یاب سی.تی.ایکس منحصر بفرد برای تشخیص و شناسایی گنج به هرجایی بروید توانایی جستجو در زمین یا زیر آب را خواهید داشت زیرا این دستگاه تا 10 فوت (3 متر) ضد آب میباشد.
  • سیستم صوتی بی سیم : بدون اینکه هدفون شما به دستگاه متصل باشد تشخیص و شناسایی صدا را خواهید داشت با میزان 10 WM شما میتوانید گزینه استفاده از اسپیکر داخلی، صداهای ارسال شده از دستگاه را تشخیص دهید.
  • تشخیص FeCo نهایی : با تفکیک پذیری فلزات آهنی و قابلیت رسانایی اشیا پروفایلهای مشخصات صدای قابل تنظیم مثبت، شما میتوانید اشیایی که میخواهید را تشخیص داده یا بپذیرید و بقیه را رد کرده یا تنظیم کنید با ردیابی و جداسازی و تفکیک اشیا، شما میتوانید اشیا چندگانه را همزمان با نتایج تشخیص دقیق مشخص و کشف نمایید.
  • نمایشگر تمام رنگی : ال سی دی تمام رنگی به وضوح اطلاعات بیشتری را در مورد اشیا نمایش میدهد که این سبب افزایش قابلیت تشخیص فلزیاب CTX 3030 در مقایسه با دستگاه های دیگر میگردد.
  • تعیین موقعیت GPS : با استفاده از صفحه نمایش نقشه و ابزار هدایت و راهنمایی میتوانید مشاهده کنید که کجا بوده اید و در حال رفتن به کجا هستید.

دستگاه ضدآب CTX 3030

بررسی کلی دستگاه طلایاب سی.تی.ایکس 3030 ماینلب استرالیا :

فلزیاب ضد آب CTX 3030 محصول ماینلب با بهره گیری از نرم افزار گنج یاب خود به نام Xchangr 2 به شما اجازه میدهد با استفاده از نقشه های گوگل محل های خود را ثبت کنید و  با استفاده از GPS به بررسی آنها بپردازید با استفاده از تنظیمات پیشفرض در این فلزیاب شما میتوانید به سادگی با زدن 1 دکمه به عملیات کاوش خود بپردازید و به اکتشافات خود ادامه دهید همچنین شما میتوانید با استفاده از امکانات ضد آب بودن فلزیاب ماینلب سی تی ایکس 3030 در داخل آب مناطق مرطوب و هر مکان با شرایط سخت به کاوش بپردازید.

این فلزیاب دارای منوها و آپشن های هوشمند میباشد و برای اپراتورهای حرفه ای فلزیاب قابل تنظیم میباشد و همچنین تنظیماتی اتوماتیک دارد تا شما براحتی به کاوش ادامه دهید فلزیاب CTX با 9 زبان متفاوت زنده دنیا طراحی شده و همچنین این دستگاه با استانداردهای جهانی و با نیاز های اپراتور طراحی و ساخته شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 8 =