دستگاه فلزیاب مولتی سنسور محصول آکورالوکیتورز ایالات متحده

دستگاه فلزیاب مولتی سنسور محصول آکورالوکیتورز ایالات متحده

دستگاه فلزیاب مولتی سنسور MULTI SENSOR PRO  آمریکایی

فلزیاب مولتی سنسور ردیاب و تشخیص دهنده دقیق دارای چند سنسورو حسگر  PRO ART پاسخ صوتی برای یافتن اهداف .

محاسبه میانگین زمان حقیقی صوتی –  تصویری به همراه شمارش و مقیاس گیری . تشخیص دهنده و ردیاب تصویری زمینی با توانایی و تشخیص دهنده دقیق دارای چند سنسورو حسگر PRO ART حالت و وضعیت هنر تصویر سازی ظاهری توسط سیستم سنسور و حسگر می باشد که برای کاوشگران حرفه ای و تخصصی طلا و جستجو گران گنج ها کاملا مناسب می باشد.

دستگاه فلزیاب مولتی سنسور محصول آکورالوکیتورز ایالات متحده

دستگاه فلزیاب مولتی سنسور محصول آکورالوکیتورز ایالات متحده

فلزیاب مولتی سنسور  دارای تکنولوژی صفحه نمایشگر حسی  UMPCمی باشد و کار با این دستگاه را آسان میسازد. نرم افزار یک نمای فوری از منطقه تحت پوشش این آنتن را ارائه میدهد که شامل بررسی های زیاد، کم و اندازه گیری جریان میگردد. خصوصیت صوتی میتواند با حساسیت کمتر ویا بیشتری بسته به شرایط زمین تعیین گردد. ردیاب و تشخیص دهنده دقیق دارای چند سنسورو حسگر PRO ART جدیدترین دستگاه دارای سنسور شرکت آلفا الکترونیک برای تصویربرداری از زمین می باشد که نتیجه ای ترسیمی و مقیاسی متوسط و سریعی را در اختیارما قرارمیدهد.

آنتن فلزیاب مولتی سنسور دارای چند حسگر و سنسور خاصیتی تعدیل کننده و متوسط کننده دارد، بررسی ها و جستجوها از طریق آنتن ترکیب می شوند و به طور متوسط بررسی و جستجوی اشیای مورد نظر برای تعیین سریعتر موقعیت آنها و نیز شناسایی آنها را تقویت می نمایند.این عملیات اشیای کوچک ،بی ارزش و نامطلوب را نادیده میگیرد.این بخش تمامی نیروی مورد نیاز برای بخشهای تصویر برداری 3بعدی را دریک سیستم ارزان قیمت تر، قابل حرکت دادن و سبک با طرز استفاده آسان و سریع فراهم می آورد.

MULTI SENSOR Metal Detector

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =