مسیریابی در گنج یابی چگونه انجام می شود

مسیریابی در گنج یابی چگونه انجام می شود

مسیریابی در گنج یابی چگونه انجام می شود ؟ دوستان به تصویر وغیر طبیعی بودن موقعیت جمجمه دقت کنید . این حالت فقط درجهت مسیر یابی استفاده میشه که موردی که ازاین نشانها استفاده میشه کاری بسیار پیچیده و مشکلی هست .

ساق در نشانه گذاری یعنی ادامه درمسیر راست وبدون مارپیچ و ازچشم وسرجمجمه هم به عنوان مسیر درست در نگاه جمجمه باید ادامه داد . اگر جمجمه صورت به سمت پایین وجود داشت یعنی ادامه کار مسیر راست به پایین ادامه داده شود دفینه این نوع نشانها در قبری خالی قرارداده شده است که از سطح زمین هیچ نشانه ای ندارد وراهی جز ادامه کار در مسیر خودش نداره حالا چطور باید بفهمیم که مسیرو درست ادامه میدیم؟؟؟

مسیریابی در گنج یابی چگونه انجام می شود

این کار مثل پازل هست یعنی شما هرچند متر عضوی از اون جسدرو بهش برخورد میکنید که بازبه حالت اون توجه و راهنمای شما در ادامیه کار خواهد شد

برخورد با دست راست و دست چپ یعنی مسیر راستو چپ واینجاست که فریب در کار ونشانه گذاری باعث گمراهی حفاران میشه چون دقیقا باید برعکس عمل کرد و درجهت مخالف دست عمل کرد

ومشکلی که دراین نوع کارها بیستر دوستان باهاش روبرو میشن فضای بسیار الوده براثر فساد اجسادهست که درگذشته ایجاد شده بوده و بارسیدن هوا به اون نقطه و تخریب اون قسمت بوی نامطبوع وسنگینی فضا کاملا احساس میشه واین طریق دفینه گذاری بیشتر در ناحیه شمالی کشور و درارتفاعی که جنگل وجود ندارد انجام میشده و در سطح زمین هیچ نشانی برای این کار قرار نمیدادن و نسخه نویسی انجام میشده که درچند صدمتری اثاری بنا میشده برای پنهان کردن نسخه کار و این همون دلیل پیدا کردن نسخها در حفاری بعضی از نشانهاست که جز نسخه چیزی وجود ندارد و اون به شانس طرف مربوط میشه که نسخه قابل خوندن و تخریب نشده باشه.

چون در اکثر این نسخه ها اشاره به مکانی میشه که مردم دراون نقطه براین باور دارن که انسان شایسته ای دفن شده است که لایق عبادت هست ولی دریغ از دانستن این مساله که اون نشانی جز وجود مالی در نزدیکی خودش داره .

مسیریابی در گنج یابی چگونه انجام می شود

مسیریابی در گنج یابی چگونه انجام می شود

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 6 =