نشانه های زیر خاک در دفینه یابی

نشانه های زیر خاک در دفینه یابی

نشانه های زیر خاک

دوستان زيادي عكس اشياء و علامتهايي ميفرستند كه از داخل قبرها بيرون مي آيد.بايد بگم كه نشانه های زیر خاک هستند در نودونه درصد اوقات فاقد اعتبار هستند.مخصوصا اگر علامت براي قبر باشد.الكي از زدن حدس و گمان بپرهيزيد.

یا بعضی ها میرند در مناطق مهم باستانی که درطول هزاران سال محل زندگی انسانها بوده شروع به حفاری می کنند و آثار بجا مانده از زندگی انسانهای دوران باستان را در می آورند و ادعا می کنند که نشانه دفینه است! این کاملا اشتباه است ،بعضی از این مناطق بمساحت 1 کیلومتر در 1کیلومتر و به عمق 40 تا 50 متر پر شده است

موردهايي بود كه يك سنگ نوك تيز يا خمره شكسته در قبر بوده كه ادعا ميكردند كه اينها نشاني چيست؟بايد بگم كه نشان چيزي نيستند و يك چيز طبيعي در قبرهاست.

در قبور به اصطلاح گبري سفال و لوازم جنگي مثل سرنيزه و لوازم شخصي مثل انگشتر و بازوبند و مچ بند و كفن دوز و… يك چيز طبيعي است و نشان بار نيست.

لوازم مسي و چرمي كه پوسيده شده اند را همان جا چال كنيد و حركت ندهيد.از لحاظ كارشناسي قيمت خاصي ندارند.

در ايران كم پيش ميايد كه در قبور باري مانده باشد.به خاطر اينكه عمق آن نسبت به سطح زمين بسيار كم بوده و هر كسي به راحتي ميتواند آنرا حفاري كند.هميشه به ياد داشته باشيد كه ملت ايران 1000 سال هستش كه دنبال بار و دفينه هستن

نشانه های زیر خاک در دفینه یابی

نشانه های زیر خاک در دفینه یابی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =