منظور از نشانهای فریب دهنده نماد لاکپشت در گنج یابی و دفینه یابی چیست؟

نشانهای فریب دهنده نماد لاکپشت در گنجیابی وجود دارد که باید به آنها دقت شود لاک پشت حیوانی است که خانه خود را بر پشت حمل میکند موجودی است که نیازی به کسی ندارد و زیر مال دنیا له نمیشود اگر این جنبه را در نظر بگیرید ممکن است در زیر یک ابلیسک یا سنگ بستر غیرمنتظره دفینه وجود داشته باشد به خصوص هدیه ای که در ته سنگ های برجسته پنهان شده است باید جستجو شود.

نشانهای فریب دهنده نماد لاکپشت

منظور از نشانهای فریب دهنده نماد لاکپشت در گنج یابی و دفینه یابی چیست؟

نماد لاک پشت چه کنده کاری شده باشد و چه نقش برجسته تصویری که لاک پشت به عنوان یک شکل بیان میکند بسیار مهم است هنگام استفاده از تصاویر حیوانات ویژگی های حیوانات در پیش زمینه نگه داشته میشوند و راه حلها با این منطق ساخته میشوند لاک پشت اطلاعاتی در مورد مکان و جهت گنج به ما میدهد علائم روی لاک پشت، علائم اطراف آن، جهت لاک پشت، جهت پاهای آن را باید با دستگاه گنجیاب با دقت بررسی کرد.

  • لاک پشت عنصری مذهبی است که با شش ضلعی بر پشت خود بر بی نهایت تاکید دارد در هر منطقه ای که لاک پشت نشان داده میشود یک تونل، یک راهرو یا یک غار طولانی وجود دارد.
  • اگر لاک پشت خیلی بزرگ باشد تحت ملک خود است مقبره ای است سنگی و متعلق به لیدی ها.
  • اگر سر در زیر پوسته است شکستن آن با جسم سخت توصیه میشود 3 چیز تخم مرغی که ممکن است از آن بیرون بیاید نباید دور ریخت ارزشمند است.
  • در جهت ورود یا خروج لاک پشت باید چشمه آب را جست و جو کرد و در صورت وجود سنگ تراش تخت در مقابل این منابع آبی به زیر آن نگاه کرد.
  • لاک پشت ها به 2 لاک پشت آبی تقسیم میشوند یک لاک پشت آبی یک دم دارد و در صد متری آن چاهی وجود دارد از سوی دیگر لاک پشت دم ندارد دارای مقبره مجلسی تا 9 متر است و “نقش برجسته” از یونانیان است.
  • تمامی پسوردها در پوسته مخفی هستند به طور کلی جغرافیای منطقه را توصیف میکند به طور خلاصه نقشه کامل است از اینجا فهمیده میشود که علامت در کدام منطقه است کار بسیار دشواری است و توسط متخصصان قابل حل است.
  • لاک پشت ثروت شخصی است که بین خانه های روستایی قدیمی ساخته میشود نشان دهنده ثروت خانه ای است که به آن نگاه میکند پول در حیاط بیرون خانه است به طور متوسط ​​1 متر گرفته میشود به شرطی که خیلی عمیق نباشد.
  • حتما روی صخره کنده کاری کوچکی است که لاک پشت است گاهی جلوی لاک پشت است گاهی کنار، اگر کنده کاری کوچکی باشد مقبره کنار قبر است.

نماد لاک پشت در گنجیابی بیانگر چه نمادهایی میباشد؟

علامت لاک پشت یک علامت حساس به محیط است گاهی اوقات کل جغرافیا را توصیف میکند و گاهی اوقات منادی مقبره های با موقعیت بالا درست در سراسر آن است به ویژه نماد صلیب و حکاکی های دیگر بر پشت آن نشان میدهد که مقبره هایی با نام های ارزشمند در اینجا وجود دارد.
از قدیم الایام هر حیوانی مطابق با هر تمدنی آداب و رسوم متفاوتی داشته است مهم این است که این تفاوت را بگیریم اولویت با دوره لاک پشت و مردمی است که از کدام تمدن پردازش شده است.

علائم گنج نماد لاکپشت در دفینه یابی چیست؟

علائم گنج لاک پشت به طور کلی به دو صورت دیده میشود ابتدا اشکال لاک پشت از صخره ها ایجاد شده ثانیا نماد لاک پشت روی سنگ کشیده شده، کنده کاری یا متورم شده است مکان هایی که عموما این علائم در آنها یافت میشود مناطق نزدیک به دامنه های رودخانه است بنابراین ممکن است در مجاورت علامت لاک پشت بیشتر آب وجود داشته باشد.

هیچ اعتقاد و شخصی سازی در این علامت وجود ندارد و از حیوان لاک پشت الگوبرداری شده است این کاملا ممکن است افرادی که در گذشته زندگی میکردند به روش خود این را به عنوان یک نشانه خاص دیدند و گنجینه های بسیار زیادی را در نزدیکی خود یا فقط زیر آنها پنهان کردند.

نشانهای فریب دهنده نماد لاکپشت

یکی از سوال های متداول در مورد نماد لاک پشت در گنج یابی :

به طور کلی اولین نکته ای که در لاک پشت ها باید در نظر گرفته شود این است که آیا دم روی آن وجود دارد یا خیر؟
زیرا ایده رمزگشایی این رمزگذاری از این طریق آغاز شد و این لاکپشت ها معمولا به عنوان گونه های لاک پشت ساکن در خشکی شناخته میشوند لاک پشت بدون دم به عنوان مثال در نظر گرفته شده گونه دیگری اگر دم داشته باشد نشان میدهد که این لاک پشت آبی تقلیدی است به طور کلی اگر ابتدا لاک پشت را بررسی کنیم لاک پشت بدون دم جزو شایع ترین علائم است.

برای خرید انواع دستگاه فلزیاب میتوانید به آدرس لینک زیر مراجعه نمائید.

 نشانهای فریب دهنده نماد لاکپشت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − یک =