نماد خرچنگ در گنجیابی

معنی و مفهوم نماد خرچنگ در گنجیابی و دفینه یابی

نماد خرچنگ در گنجیابی به عنوان نماد اعتقادی در بسیاری از تمدنها بوده و با هدف های مختلف استفاده شده است اما نقطه مشترک آنها خطر و دقت میباشد در آن واحد نشانگر منطقه ای میباشد که در آن از طلسم یا جادو استفاده شده است یافته شدن آب در منطقه ای که طلسم شده با طبیعت عقرب و خرچنگ هماهنگ میباشد به این دلیل، در هنگام رمز گشایی نماد بهتر است که رودخانه، دریاچه و باتلاق، کاوش شود.

نماد خرچنگ در گنجیابی

نظرات مختلف جستجوگران نماد خرچنگ در گنجیابی و دفینه یابی :

  • ممکن است در نزدیکی نماد خرچنگ خطر نیز وجود داشته باشد و ممکن است دفینه در جوی آب آسیاب نیز باشد.
  • اگر نشانه بزرگ باشد و روی آن نماد صلیب (بت خانواده) وجود داشته باشد، در این صورت ممکن است نشانه یک درپوش باشد.
  • گاهی ممکن است نشانه به همراه نشانه دیگری نیز مشاهده شود مثلا نشان V در این صورت، بین ۳ تا ۵ قدم، با در نظر گرفتن نشان دوم، باید جستجو انجام داد.
  • به عنوان یک سمبل در بسیاری از تمدن ها برای اهداف مختلف استفاده شده است با این حال، تنها جنبه مشترک در این تنوع، خطر و توجه است همچنین منطقه ای را نشان میدهد که در آن طلسم و جادو استفاده میشود.
  • نماد شجاعت است، هرکس میخواهد به خاکسپاری برسد باید شجاع و قوی باشد توجه به دست و پای شخصی که کالای سمی یا تله ای را خریداری میکند ضروری است اگر تله باشد، طوری طراحی شده است که باعث آسیب پا و سم از دست شود.

معنی و مفهوم علامت خرچنگ در گنج یابی و دفینه یابی :

نماد خرچنگ در گنجیابی علامت خطر است و قطعا طلسم نیست اما هیچ وابستگی مذهبی ندارد در برخی از تمدن ها با شکار همراه است و در برخی دیگر در دفینه های سمی به تصویر کشیده شده است این گاهی اوقات میتواند به عنوان یک تله تلقی شود گنجینه آن از طلای جامد خالص تشکیل شده و دارای گنجینه های زیاد در عمق بالا است که با دستگاه ردیاب ساده vlf به راحتی قابل جستجو و کاوش می باشد.

علامت و معنی نماد خرچنگ، در میان نشانه های گنج به عنوان نشانه ای ظاهر میشود که در تمدنهای مختلف برای اهداف مختلف استفاده شده است.اما چیزی که در همه کاربردهای آن رایج است این است که حاوی علائم خطر و احتیاط است به خصوص مناطقی که از پیکره های خرچنگ و عقرب استفاده میشود منطقه ای است که تمدن های باستانی به نوعی طلسم یا جادو را در آن به کار میبردند.

در تحقیق و اطلاعات نتیجه گرفته شده است که جواهرات پنهان که با علامت خرچنگ بیان میشود ممکن است در داخل قوسهای آسیاب باشد اگر تصویر بزرگ باشد و صلیب روی آن باشد این علامت به خود خرچنگ اشاره دارد محل قرارگیری نماد نیز میتواند کاور باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پانزده =