تفسیر نماد پای مرغ در گنجیابی چیست؟ | علائم مختلف این نشان در دفینه یابی چیست؟

معنی و مفهوم نماد پای مرغ در گنجیابی یکی از علایمی است که بسیاری از محققان آن را در مفهوم خودش تعبیر میکنند مفهوم یک انسان جوان اما عاقل و فهمیده را در بردارد پای مرغ علاوه بر این که بر هوشیاری و بیداری اشاره دارد مفهوم جان و روح را نیز به تصویر میکشد.

نماد پای مرغ در گنجیابی

تفسیر نماد پای مرغ در گنجیابی و دفین یابی :

  • ساختار پای مرغ مربوط به ساختار جریان است که جریان به 3 شاخه تقسیم میشود.
  • گنجینه نماد جوجه با جوجه جایی است که جوجه به پشت مرغ نگاه میکند که برای یافتن دفینه اصلی باید پای مرغ را پیدا کرد.
  • معمولا اشیای قیمتی واقعی در جهت پیاده روی مرغ هستند که با یک جوجه وارونه شما را به عقب هدایت میکند.
  • در صورتی که در جلوی پا علامتی وجود داشته باشد اندازه گیری بین مورش و انگشت 1 سانتی متر به عنوان 70 سانتی متر محاسبه میشود به سمت مسیر Murç بروید به عنوان مثال ؛ اگر فاصله بین مورش و انگشت 10 سانتی متر باشد 10*7 = 7 متر باید طی شود.
  • قطعا یک علامت دیگر در جلوی انگشتان پای مرغ وجود دارد این گردترین کنده کاری است معمولا به صورت اسکارهای کوچک مورچ بیشتر جهت میدهد پای مرغ آخرین نشانه است.

تفسیر نماد پای غاز در دفینه یابی چیست؟

شکل پای غاز اغلب اوقات با سمبل دیگری که نماد قبر خانوادگی در دفینه یابی میباشد اشتباه گرفته میشود همچنین مطابق برخی از تجربیات میتوان گفت پای غاز گاهی علامت و نشان برخی از دفینه ها و اشیای پنهان شده میباشد همچنین میتوان گفت که پای غاز در بعضی موارد بخصوص در در دوران های آخر حکومت قاجاریان به عنوان علامت راهنمایی کننده به برخی مکانهای سری استفاده میشده است.

نماد پای مرغ در گنجیابی

شکل پای غاز از روی پرده میان انگشتان به راحتی شناخته میشود اما پای مرغ اینطور نمیباشد شکل پاها همانند راه رفتن این حیوانات باید به ترتیب و پشت سرهم باشد در این ارتباط این سمبل ها را با سمبل های شبیه اینها که به تنهایی آورده میشوند و قبلا از آنها بحث کردیم مقایسه کنید.

” بهترین و پیشرفته ترین دستگاه فلزیاب را از ما بخرید! “

نماد پای مرغ در گنجیابی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − پنج =