نمادهای جهت دهنده درچاه

نمادهای جهت دهنده درچاه … دوستان موردی که درمورد چاها وجود داره تله های اب هست یعنی مقداری اب درفضای چاه بعداز کارگذاری دفینه رها میشه که گاها بعداز صدها سال خشک شدند البته اگر سیستم انتقال وجود نداشته باشه..
درکل وجود اب و ماندگاری دریک نقطه ایجاد خزه سبزرنگ در دیوارهای چاه میشه که بارفتن داخل چاه فضا قابل برسی نیست چون یک لایه خزه و گل در کل فضا پوشیده شدند..

به همین دلیل در ورودی چاهایی که از،گلو سنگو خاک دستی پر هستن نمادهای دیده میشه که با تفسیر درست نماد شما مسیرو پیدا میکنید..
وجود مسیر انحرافی در عمق بسیار رایج است که بیشتر کاوشگرو به جای هدف به تله هدایت میکنه …..

با پیدا کردن مسیر درست که بیشتر سمت راست چاه قرار داره یک ورودی از کف قرار داده میشده که به فضای خالی اتاقکی شکل کوچک راه پیدا میکنه و صدالبته خالی،، و از اون شما به نقطیه اصلی باید راه پیدا کنید که پلمپ ساروجی ضخیمی است،، ساروجی که برای این ورودیها به کار میرود از نوع سخت است که به دلیل وجود رطوبت واب دارای پشم شتر هستندکه بسیار محکم وغیر قابل نفوذ هستند…

درمورد چاه ها گاها به بیست متر عمق هم میرسد که بسیار ورودی سخت رو ایجاد کردن که اصلا پیشنهاد رفتن و کنجکاوی کردن درمورد این چاهارو نمیکنم چون هم از نظر وجود هوای کم داخل چاه و هم طراحی دیوارها که کار برگشت و بیرون اومدن از چاهرو بسیار سخت میکنه

نمادهای جهت دهنده درچاه

نمادهای جهت دهنده درچاه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =