تفسیر نماد جمجمه در گنجیابی و دفینه یابی

تفسیر نماد جمجمه در گنجیابی به عنوان نمادی از مرگ و کشتن و خطر استفاده میشده است همچنین بسیاری از جادوگران و ساحران در باستان این نماد را در ابزار کار خود و یا بصورت یک شی تزئینی با خود به همراه داشته اند این نماد هم میتواند خبر از وجود تله را بدهد و هم وجود طلسم باشد همچنین علائم گنج انسان نشانه مقبره های صخره ای است ، ما آنها را در نشانه های سنگ قبرها شرح داده ایم به ویژه چهره های برجسته انسان را در مقابل یا در کنار قبرهای صخره ای خواهید دید که اکثر آنها باز شده اند.

تفسیر نماد جمجمه در گنجیابی و دفینه یابی :

  • نماد جمجمه در گنجیابی که در صورت عدم مهارت و دقت کافی در تشخیص، با نماد رخ نیز اشتباه گرفته میشود گویای چندین مطلب می باشد؛
  • تفسیر این نماد کاوشگر را به یاد نماد دزدان دریایی می اندازد که اکثر آنها همین نماد را با دو استخوان که زیرش به عنوان پرچم داشته اند.
  • پس امکان اینکه دفینه مرتبط با دزدان باشد نیز هست و نهایتا اینکه خود جمجمه ممکن است به عنوان نماد مقبره شخصی بکار برده شده باشد که در زمان حیات فردی خطرناک یا ساحر و جادو گر و یا کسی بوده که شغلش به هر طریقی با مرگ و دنیای بعد از مرگ مرتبط میبوده است پس هنگام کار در مورد نماد جمجمه احتیاط را رعایت کنید.
  • اگر علامت نیم مرد در شیب نهر وجود داشته باشد ، یک سنگ سیاه در جلوی این علامت مرد و یک صلیب کوچک روی سنگ وجود دارد که مقدار کمی زیر این سنگ سیاه قرار داده شده است.
  • اگر علامت انسانی وجود داشته باشد جهت شخص و طرفی که چشم ها به آن نگاه میکنند یکسان نیست به عنوان مثال ، جهت فرد به سمت جنوب است اما چشم ها به سمت جنوب غربی است بسیار مراقب باشید پول یا قبر جایی است که چشم ها به نظر می رسند.
  • وقتی سر انسان مجرد است معمولا آب مانند نهر یا چشمه در جلو وجود دارد سر رو به آب است به سمت آب پایین بروید پول آنجاست سر به طور مستقیم به پول نگاه میکند پول رو به روی سر است.
  • علامت مردی وجود داشته باشد مستقیما به چشمان او نگاه کنید او قطعا به قبر نگاه میکند جهت بدن مرد و جهت او ممکن است متفاوت باشد.
  • علامت مرد مانند علامت زن نیست اگر مرد دست دارد گنجینه را نشان میدهد ولی در زنان ، چشم ها معمولا به پول نگاه میکنند در حالی که در مردان دست ها به پول نگاه میکنند به خصوص جایی که دست راست اشاره میکند پول آنجاست.

علائم گنج نشان جمجمه در گنج یابی (سر انسان) چیست؟

معمولا علائم گنج از جمله سر انسان ، پادشاه یا رهبر منطقه ای عموما در مقبره های صخره ای در کنار شخص قرار می گیرند ، آثار حکاکی سر انسان و علائم برجسته بر روی سنگ ممکن است نشانه های برجسته یا گنج باشد که باید با دقت مورد بررسی قرار گیرد به زیاد یک در مخفی در اطراف یا زیر علامت سر انسان وجود دارد این آهک در و غیره ممکن است با خیلی چیزها استتار شود.

هنگام نزدیک شدن به مکان هایی با علامت سر انسان ، باید مواظب بود زیرا به احتمال زیاد یک تله است اگر مکان مرتفع قبر متعلق به کسی است ؛ هنگام تلاش برای باز کردن در زیر قطعات سنگ به احتمال زیاد از بالا به صورت لایه ای سقوط می کنند هرگز سعی نکنید آن را بدون تجهیزات لازم باز کنید اگر دری بر روی سطح صخره وجود داشته باشد که در آن برجستگی سر انسان وجود دارد می توان از در وارد شد البته اگر در باز باشد گنج یاب ها قبلا از آن بازدید کرده اند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 2 =