تفسیر نماد گل در گنجیابی چیست؟ | علائم گنج نماد گل در دفینه یابی چیست؟

تفسیر نماد گل در گنجیابی اشاره به دنیای مردگان دارد که پس از یافتن علامت گل باید به دنبال یک محوطه قبرستان کهن در اطراف این نشانه باشید نشان گل از زمان قدیم به عنوان یک نماد مذهبی نیز تلقی می شده است به این صورت که این نماد را به معنی عظمت و بهار تفسیر میکرده اند.

تفسیر نماد گل در گنجیابی و دفینه یابی :

  • علامت گنج گل و دیزی تصاویری از گلها در سنگ چهارخانه روی چشمه وجود دارد که 2 تصویر از بت ها در اینجا جستجو می شود بالای چشمه تپه ای دایره ای شکل است که شبیه یک گودی است در پشت 11 ذراع 19 قلع طلا وجود دارد قسمت بالای ملک کاملا بوته ای است.
  • اگر در سمت راست 5 طاق یک کشیش وجود دارد و روی آن بت گل وجود دارد ، یک دختر نیز در اینجا نقش برجسته دارد و رمز عبور در گل رز در دست دختر است یک راه پله با 5 پله در اینجا وجود دارد ، مقدار آن در اینجا بسیار سنگین است.
  • گل یک نشانه زن است در جایی که یک گل ، یک گل رز ، یک گل مروارید وجود داشته باشد، عکس یک زن جستجو می شود.
  • گل رز علامت دیزی نماد قبر زن است تعداد زیادی از موارد ذهنی وجود دارد قبر در یک اتاق جداگانه با اقلام جداگانه قرار دارد وقتی قبر پیدا شد ، یک انبار در کنار آن وجود دارد آنجا را ترک نکنید زیرا قبر خالی است شما یک اتاق مخصوصا در قسمت سر پیدا خواهید کرد.
  • اگر گل رو به خورشید باشد ، قبر در سمت خورشید است. شما بیشتر مقبره های مجلسی را در زمین مسطح می یابید مقبره دوره رومی است.
  • علائم گل اغلب در اواخر دوران روم استفاده می شد ، آنها عموما به گورهای زنان اشاره می کنند قبرهای آنها به شکل اتاق است و خیلی عمیق نیست.
  • گلهای ارمنی کمی متفاوت است این شامل 6 برش است در واقع نشانه صلیب است که در اینجا مقبره ای ارمنی وجود دارد اگر صخره های اطراف را خوب جستجو کنید ، آنها را در سنگ سوراخ شده خواهید یافت قبرهای ارمنی معمولاً خالی هستند.
  • باید به دنبال محل دفن قدیمی در منطقه ای باشید که علائم گل در آن قرار دارد باید یک قبر وجود داشته باشد که در منطقه گورستان متفاوت باشد.

تفسیر نشان گل در دفینه یابی

همچنین در دوره تمدن هخامنشیان به بعد نشانه گل به مفهوم قبرستان در گنجیابی بوده که در آن یکی از قبور از همه مهمتر است و بار خوبی نصیب یابنده میشود تفسیر شده است این مقبره ی مهم را باید اینگونه جستجو کنیم که به سمت شرق نماد گل قدم برداریم ، اگر گل یکی از گلبرگ هایش کم یا اضافه بود به آن سمت می رویم و راه را میابیم در داخل مقبره ای که نشانه گل به آن اشاره دارد گنج و دفینه ای قابل توجه مخفی شده است و ما باید دقیقا نیم متر زیر اسکلت فرد مدفون را حفاری کرده و به یک شمشیر و ابزارهای نظامی برسیم که همراه آنها سکه هایی زیاد نیز موجود میباشد.

صلیب های ارمنی : برخی از گلها صلیب های ارمنی هستند به ویژه در منطقه ارمنستان ، تعداد زیادی از این گلها وجود دارد آنها در واقع صلیب هستند این منطقه قبرستان یا سنگ قبر است که به طور کلی یک نشانه مذهبی است گل و علامت پروانه تقریبا یکسان هستند هر دو از مرگ و پرواز روح صحبت می کنند گاهی اوقات بر روی صخره های افقی و عمودی در فاصله معینی از قبر ساخته میشود اگر گل پیدا کردید به زودی متوجه خواهید شد که این قبر یک خانم است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =