نماد زن لخت در گنج یابی و دفینه یابی

نماد زن لخت در گنج یابی و دفینه یابی چیست

نماد زن لخت در گنج یابی و دفینه یابی چیست

زن لخت : به طور مخلوط نقش شده باشد و یا به صورت برجسته در یک شکل گروهی زنی به صورت لخت باشد، مزار ملکه و یا شاهدخت می باشد. برآمدگی های روی مرمر (زن لخت) اکثرا به همراه اشکال دیگری می باشد. این می تواند ماری دور کمر یا از شانه آویزان باشد. در این صورت هم مزار و هم دفینه خیلی مهمی را اشاره می کند. در کنار زنی که دستش مشعل می باشد نشانه دوم هم باید باشد.

این نشانه یک دهلیز، غار و یا اتاق های بزرگ می باشد. اگر دو تا مشعل باشد به معنای دو مکان مختلف برای دفینه بوده و هم به معنی پول و جواهرات در کنار هم می باشد. اما زن مشعل دار جهت رانشان می دهد، نباید در همان محل دنبال امانت بود، درشکل زن دو چیز اهمیت دارد :

1- جهت نگاه زن
2- دست زن و یا دستانش. ساختار دست زن را باید به خوبی بررسی کرد و همین کافیست. در یک عکس گروهی، زن عریان، مطمئنا نشان دفینه می باشد. عناصر قابل دقت، جهت نگاه زن و ساختار دستانش می باشد. مزار ملکه و یا یک زن مهمی می باشد، آویزه هایش در اتاق دیگری ممکن است پیدا شود، اگر مزار باز شد و آویزه ای پیدا نشد حتما دیوارهای اتاق کنار مزار بررسی شود

بنا به نظر دیگر، نشان دهنده فاحشه خانه ایی می باشد که در زمانهای قدیم قهرمانان هنگام برگشت از جنگ به آنجا می رفتند. عموما به پرتگاه ها نزدیک هستند. اگر در کنارش نشان تیر باشد باید مهم تلقی شود. اگر با دقت حکاکی شده باشد نشان مزار خانم مهمی است. اگر بدون دقت و بدون طمئنینه رسم شده باشد مزار یک کنیز می باشد.

نماد زن لخت در گنج یابی و دفینه یابی

نماد زن لخت در گنج یابی و دفینه یابی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =