آبشارها نقاط بسیار مهمی برای کارگذاری دفینه

آبشارها نقاط بسیار مهمی برای کارگذاری دفینه

با سلام. امروز در مورد کارگزاری دفینه در آبشارها صحبت خواهیم کرد. دوستان آبشارها نقاط بسیار مهمی برای کارگذاری دفینه به حساب میومده.

هم به دلیل اینکه خیلی سخت ازبین میره و اکثرا پرآب و محلهای زیادی برای کارگذاری دفینه وجود داشته.

کارگزاری دفینه در آبشارها

درمورد ابشارهای محلی که چندان خروشان نبودن مسیر آب رو چک میکردن اگر فضا برای تعقیر مسیر اب در زمان کوتاه وجود داشت مسیر آبرو برای مدت کوتا عوض میکردن ودقیقا نقطیه سقوط آب رو برای ایجاد اتاقک انتخاب میکردن هم آب خودش یک مانع بزرگ برای جویندگان گنج ایجاد میکرده و کارو برای سارقان مشکل میکرده وکمترکسی هست که به اون نقطه شک کند پس اتاقک را دراون نقطه با ابندی بسیار عالی با ساروجهای که دارای پشم شتر هستن کاملا زخیم بنا میکردن و از ساروج سیاه هم گاها درمورد ابشارها استفاده میکردن ماسه بادیو گل چربو …..

وبعداز ساخت اتاقک چندروز میگذشت و بعداز تست عایق بندی مسیر آب رو به جای اول برمیگردوندن فقط یک سنگ بالاسر اتاقک میزاشتن که از قدرت و نفوذ پرتاب آب از بالا جلوگیری ومستقیم به سقف کار نخورد ..

و از آبشارهای پر آب بیشتر از دیوارهای چپو راست برای ورودی استفاده میشده که نشانشم یک رخ وماهی هست و خارج ازاین مورد ایجاد غاری دست ساز در پشت ریزش آب ساخته میشده که شما از هرطرف فقط آبرو میبینی و خبری از غار نیست اگرهم غاری دیده بشه کارکردن داخلش بسیار سخت و مشکل هست که تله فیزیکی رو صدرصد شما بهش برخورد میکنید

دوستان در اطراف چنین ابشارهایی قبرهای خوبیم یافت میشه تو ارتفاع نزدیک به ابشار.

اگر در فضای بالای ابشار دشتی صاف وهموار وجود داشته باشه بدون شک قبرهای با تل خاکی کوچک دوسه متری به چشم خواهد خورد

آبشارها نقاط بسیار مهمی برای کارگذاری دفینه

آبشارها نقاط بسیار مهمی برای کارگذاری دفینه

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 15 =