تصویر و نشان کشیش در گنج یابی و دفینه یابی

نشان و سنگ نگاره کشیش در گنج یابی و دفینه یابی

نماد و سنگ نگاره کشیش در گنج یابی و دفینه یابی

کشیش در گنج یابی یکی از اشکالی است که جستجو کنندگان گنج به وفور با آن برخورد می کنند. به همین دلیل بعضی اوقات این گونه تصاویر به صورت حضرت عیسی با یک پدر مقدس تشبیه شده و تفاسیری با توجه به آن ابراز می شود. این در صورتی است که کشیک فرد ریش دار در آن دوره به منزله فرد مقدس بوده است. برای مثال؛ مجسمه های زیادی از جنس زئوس و یا اشکال برآمده آن در این شکل به حضرت عیسی و الهه مونث کنار آن به حضرت مریم تفسیر شده است.
در حرفه گنجیابی اگر به معنای واقعی به تصویر یک کشیش برخورد شود، میبایست به احتمال زیاد در دست خود یک صلیب نیز داشته باشد. نقش مرد ریش دار بعضا مربوط به یک راهزن نیز می شود. در این صورت در دست وی به جای صلیب یک شیشه خواهد بود. به خاطر اهمیت این موضوع وضعیت این شکل را در زیر شرح می دهیم:
اگر فردی که احتمال می دهیم کشیش باشد، شیشه ای را در دست دارد به طرف دهان خود برده ولی برده ولی به لبانش نچسبانده باشد، به طور قطع در اینجا یک انبار زیر زمینی و یا ورودی تونل وجود دارد. در نزدیک ترین محل ممکن به دنبال آن بگردید. لکن در صورتی که شیشه به لبانش در تماس باشد، باز هم انبار و یا تونل مورد نظر درست در زیر محل استقرار تصویر و یا در فاضله ۳-۷ قدمی جهت نگاه فرد خواهد بود.
تصویر شیشه در دوره های نزدیک چه از طرف راهزنان و چه از طرف اقلیت ها همیشه به مفهوم تونل، انبار زیر زمینی و یا دهلیز(راهرو) استفاده می شده است.

آدرس کانال تلگرامی تفسیر اسرار و نشانه های گنج یابی (اسرار تمدن باستان) را کلیک کنید.

تصویر و نشان کشیش در گنج یابی و دفینه یابی

تصویر و نشان کشیش در گنج یابی و دفینه یابی

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =