تفسیر نماد قورباغه در گنجیابی و دفینه یابی

معنی و مفهوم نماد قورباغه در گنجیابی چیست؟ | همیشه تمام نمادها دارای موارد گمراه کننده هستند و مهمترین موضوع در تفسیرها موضوع اولویتها است که چه چیزی بر چه مواردی برتری دارد موضوع اول در مورد این نماد این است که خود یک قورباغه کامل و درست در روی پشت نماد یک قورباغه کوچک درست برعکس درحال نگاه کردن است.

تفسیر نماد قورباغه در گنجیابی و دفینه یابی :

  • در تفسیر نماد ها اگر دو نماد هم نوع وجود داشته باشد نماد کوچکتر اهمیت بیشتری در تفسیر دارد تا نماد بزرگ.
  • سنگ قورباغه در فاصله پرش قورباغه قرار دارد در غیر این صورت به آب بروید و به زیر صخره هایی که قورباغه در حال آفتاب گرفتن است نگاه کنید.
  • اگر قورباغه ای چشم داشته باشد ممکن است زیر سنگی باشد که در آن ثروت پیدا کرده است مواظب باشید هر قورباغه ای در کنارش آب جاری دارد.
  • و اگر قورباغه کنده کاری شده یا برجسته است باید به سمت رودخانه بروید اگر قورباغه خود سنگ است به زیر این سنگ نگاه کنید.
  • قورباغه ای که ابتدا به شکل ماهی تن متولد شد سپس تکامل یافته و شکل قورباغه به خود میگیرد این باعث ایجاد این باور میشود که تغییر وجود دارد.
  • معمولا ثروت قورباغه در نهر موجود میباشد نهر قطعا یک نهر مرطوب است.
  • اگر جایی باشد که این نهر دیگ بخار میسازد محل ملک اصلی است هدیه نزدیک به قورباغه است و یک جهش دور است.

بررسی کلی علامت قورباغه در گنج یابی :

قورباغه ارتباط بین زنده و مرده را فراهم میکند آب در جای خود شفابخش محسوب میشود از این مکان گاهی به عنوان مکانی برای شستشوی مردگان و گاهی به عنوان محلی برای ارتباط با مرده استفاده میشود نماد قورباغه از جمله نشانه های کمیاب در گنجیابی است نشان دهنده بی نهایتی است که در قدیم نمیتوان آن را اندازه گرفت اگر بدنه علامت به صورت صاف یا منحنی ساخته شود معانی متفاوت است.

اولین نکته ای که هنگام یافتن نماد قورباغه باید به آن توجه کنیم این است که آیا در فاصله پرش قورباغه سنگ گرد وجود دارد یا خیر؟ در صورت وجود ابتدا علامتی روی این سنگ جستجو میشود در صورت عدم وجود علامت یک متر زیر سنگ بررسی میشود باز هم اگر علامت قورباغه وجود داشته باشد علامت در جویبار خواهد بود در صخره های طرف مقابل نهر یک گاو صندوق وجود دارد که میتوانید با خرید دستگاه گنجیاب تمامی آن منطقه را مورد کاوش قرار دهید.

2 پاسخ
  1. reza
    reza گفته:

    سلام قورباغه کاملا نشسته رو به آب رودخانه و به سمت خورشید درآمدن سمت غرب، و شکمی (دوطرف شکم پهن و کم عرض ) ولی سر ندارد و دم دارد که جمع است یعنی چسبیده به بدن و رو به سمت چپ بدن قورباغه . کنارش سنگ گرد بیضی نزدیک شانه راست و سمت جنوب به اندازه توپ بسکتبال ذره ای بزرگتر هست . سنگ را کنار زدیم زیرش دو سه تا سنگ مجسمه مانند و کوچک ولی بیشترین آثار حکاکی روی آنها ازبین رفته فقط یک سنگ که شکل سر انسان هست هرچند بسیار کم واضح که عکسش را گرفتم و به اضافه سنگ گرد بیضی شکل طلایی رنگ به اندازه تخم غاز بود . سوال آیا طلسم دارد آیا بار دارد و اگر دارد کدام سمت ها را احتمال میدهید و چه عمقی؟ با نهایت تشکر

    پاسخ
  2. Farhad
    Farhad گفته:

    سنگ بزرگی به شکل قورباغه که در بالای یک کوه روی پنج متری لبه یک غار بزرگ (بالای غار) قرار دارد(قورباغه دهنی بسته و پاهاش جمع شده است)جهت قورباغه به سمت جنوب و پایین کوه میباشد …
    پشت سر قورباغه سنگی بزرگ و دراز است که روی سنگ دوتا نماد دوربین(سنگ سوراخ میباشد و کوه دیگری را نشان میدهد)میباشد و روی همان سنگ پر از جوغن های بزرگ و کوچیک است

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − پنج =