تفسیر نماد سنگ صندلی در ارتفاع چیست؟ | نشان سنگ صندلی در دفینه یابی نشانگر چه علائم هایی میباشد؟

در مورد تفاسیر نماد سنگ صندلی در ارتفاع در گنج یابی موارد زیادی گفته شده است در گنج یابی سنگ صندلی نشانه خوبی است در هر صورت این یک علامت گنج قطعی محسوب میشود بعضی اوقات از پله ها بالا میروند و اینها مناطق نمایش خانواده سلطنتی فریگی هستند و گاهی هم نماد قبر است همچنین علامت گنج سنگ صندلی یکی از نشانه های کمیاب گنج است که هنگام دیدن باید شناخته شود وقتی علامت سنگ صندلی را میبینید نیازی نیست به دنبال علامت دیگری باشید.

نماد سنگ صندلی در ارتفاع

تفسیر نماد سنگ صندلی در ارتفاع در گنج یابی و دفینه یابی :

  • سنگ های صندلی فضایی برای قرار دادن بازوهای خود دارند و وقتی می نشینند درست زیر تپه مقابل قرار می گیرند.
  • اگر صندلی جایی برای قرار دادن بازوی چپ دارد سنگهایی با ورودی در کناری وجود دارد که هنگام نشستن میتوانید بازوی خود را در آن قرار دهید.
  • وقتی جایی برای قرار دادن بازوی راست خود دارد پس از نشستن باید زیر صخره ها در سمت چپ ورودی وجود داشته باشد.
  • در صورتیکه جایی برای قرار دادن بازو وجود ندارد باید پشت آن تلی از تپه وجود داشته باشد.
  • هنگامیکه روی صندلی می نشینید در فاصله 20 متری به دنبال نشانه دیگری باشید.
  • چهار گوشه سنگ صندلی علامت جداگانه ای است.
  • هنگام نشستن روی صندلی پاهایتان به زمین برخورد کرد پول و اموال آنجاست.
  • هنگامی که از هر دو بازو پشتیبانی شود پول در جهت مخالف و در چاه است.
  • در صورتی که فقط یک فضای بازو وجود داشته باشد پس از نشستن باید در جهت بازوی خالی جستجو شود.
  • در صورت وجود علامت صلیب روی آن قسمت پایین باید مورد بررسی قرار گیرد اگر خالی باشد یک توده یا مقبره ای در صخره نزدیک وجود دارد.

علائم گنج نشان صندلی در دفینه یابی :

این یک علامت دفینه بزرگ است که تشخیص آن توسط کسانی که با کنجکاوی سر و کار دارند دشوار است سنگ صندلی دو علامتی هستند که تشخیص آنها بسیار دشوار است قسمتی که باید به آن توجه کنید تکیه گاه های دسته برای بازو است، باید مکان هایی وجود داشته باشد که بتوانیم پاهای خود را از تکیه گاه سر جدا کنیم این ویژگیها در سنگ صندلی گنجانده نشده است.

سنگ صندلی یک علامت عالی است و قطعا به عنوان یک علامت گنج شناخته میشود همچنین گاهی اوقات به عنوان نشانگر قبر ظاهر می شود و باید بررسی شود که آیا پله هایی در جلوی آن وجود دارد و آیا پله ها ممکن است تله باشند اگر سوراخ های کنده شده ای در محل تکیه گاه که بازوها را در آن قرار داده ایم وجود داشته باشد احتمال انباشته شدن در برابر آن زیاد است و اگر غار حکاکی شده مربعی شکل در داخل و اطراف آن داشته باشد ، گنج پیشگامان نیز ممکن است در اتاقی پنهان شده در زیر غار باشد هیچ اقدامی نباید بدون بررسی دیوارها و کف راه رفتن انجام شود.

نماد سنگ صندلی در ارتفاع

علامت سنگ صندلی معمولا در کدام مکان ها دیده میشود؟

  • اگر در قسمت های حمایتی که بازوهای خود را قرار داده اید سوراخ های کنده کاری شده وجود داشته باشد احتمال اینکه یک توده درست وجود داشته باشد وجود دارد.
  • وقتی نشان صندلی داخل یک غار باشد و در اطراف آن حکاکی مربعی شکل وجود داشته باشد گنجینه رهبر در اتاقهای او در زیر صخره های غار پنهان شده است که دیوارها باید به خوبی کنترل شوند.
  • وقتیکه صندلی جایی دارد که فقط در سمت چپ قرار میگیرد سپس روی صندلی بنشینید بازوی چپ خود را گذاشته و به چپ نگاه کنید صخره هایی به یکدیگر متمایل میشوند که ورودی زیر این سنگ ها وجود دارد.
  • هنگامی که صندلی فقط جایی برای قرار دادن در سمت راست دارد سپس روی صندلی بنشینید بازوی راست خود را گذاشته و به سمت چپ نگاه کنید صخره هایی به یکدیگر متمایل میشوند ورودی زیر این سنگها وجود دارد.
  • سازه ای به گونه ای وجود داشته باشد که هنگام نشستن روی صندلی پاها به زمین برخورد کنند باید پول یا کالا را در آن محل جستجو کرد.

منظور از نماد سنگ صندلی در ارتفاع چیست؟

  • دوستان در چنین جایگاهی و چنین آثاری باید دنبال علائم تکمیلی باشیم.
  • دفینه ای که کار بالایی دارد و با چند مسیر گمراه کننده میباشد در چنین جایگاهی باید یک فضای مسدود که طبق علائم و آثار دیگر مشخص میشود را یافت.
  • بعد از گشودن پلمپ علائمی که هر کدام مسیری را جهت میدهند دیده خواهد شد چنین کارهایی مربوط به دوره اشکانیان میباشد.
  • درمورد خطر تله ریزشی در چنین سیستم دفینه گذاری صورت میگرفت با چند مسیر انحرافی که داخل خود این جایگاه ایجاد میشد.

نماد سنگ صندلی در ارتفاع

تفسیر نشان سنگ صندل و حکاکی بز روی سنگ :

خب باید دانست این دو نماد در کنار هم به چه جایگاهی اشاره دارند نماد صندلی دراین حالت و در کنار نماد موردنظر یعنی یک جایگاه مذهبی و مقبره و … میباشد برای جهت بررسی باید به نماد حکاکی شده توجه کنید کاملا بدون سر ایجاد شده و تکیه گاه صندلی کاملا در جهت راست به صورت حلال تراش خورده میباشد.

این حالت و جهت مسیر حکاکی نماد بز در جهت راست و زیر پوشش قرار میدهند پس باید در جهت راست موقعیت جایگاه بررسی انجام شود اگر سرنماد وجود نداشته باشد احتمال اینکه شما سر نماد را در مسیر درست و بر روی نقطه کاوش پیدا کنید بسیار زیاد است و دقیقا حکاکی سر نماد را در جهت مناسب پیدا کنید که پازل نماد رو تکمیل میکنید.

دوستان در کلیت کار این نماد با وجود نشیمن قابل ارزشمندی هست و شاید شما در دل کوه و بیابان حکاکی های زیادی رو به شکل بز و گوزن و غیره ببینید که به یاد داشته باشید که با سنگ نگاره ها اشتباه گرفته نشود چون واقعا سنگ نگاره ها بسیار در خطر هستند و تخریب های بسیاری برای کنجکاوی انجام شده که بسیار تاسف بار است.

برای خرید انواع دستگاه فلزیاب به آدرس لینک زیر مراجعه نمائید.

 نماد سنگ صندلی در ارتفاع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =