نماد روباه در گنجیابی

مفهوم نماد روباه در گنجیابی

 مفهوم نماد روباه در گنجیابی | اگرچه روباه یک نشانه نادر است ولی دفینه زیاد و خیلی با ارزشی دارد. و یک نشانه مهم در گنج یابی می باشد در گذشته نماد شانس بوده و بیشتر در مکانهای سرگرمی به تصویر کشیده شده است همچنین نماد روباه در گنج یابی یکی از نشانه های مهم با گنجینه های فراوان میباشد اما این نماد به ندرت دیده میشود که اغلب براساس نظریه های مختلف جستجوگران اعتقاد بر این میباشد که شانس را به ارمغان می آورد و به ویژه در مکانهای تفریحی و سرگرمی به چشم میخورد.

نماد روباه در گنجیابی

نظرات مختلف جستجوگران نماد روباه در گنجیابی :

  • اگر نماد روباه را در مزرعه پیدا کردید به تپه غالب در مسیر بدون حرکت نگاه کنید.
  • گاهی اوقات روباهی که در ورودی های قبر ساخته شده به این معنی میباشد که مرده جوان و ثروتمند است.
  • همچنین در برخی منابع موجود میباشد که روباه با نماد خوک ارتباط دارد.
  • در برخی موارد نماد روباه نشان دهنده این میباشد که متوفی بیش از 40 سال سن دارد و این شخص درست مانند یک روباه حیله گر بوده بنابراین علامت روباه قطعاً یک قبر غنی است.
  • هیچ کس نمی تواند دارایی روباه را بگیرد این حیله گرتر از روباهی است که آن را دفن میکند و باید مراقب دم آن باشید اگر جستجو و بررسی را از دم نماد روباه شروع کنید فقط میتوانید به ملک نزدیک شوید.
  • ولی در برخی تمدنها به عنوان یک حیوان مقدس تعریف شده هست که وسایل مقدسی در مقبره وجود دارد که هر یک از دیگری ارزشمندتر است.
  • همچنین اگر نماد روباه روی کوه باشد وقتی از بالای کوه به شرق نماد روباه نگاه کنیم تپه روباه را از آنجا و تپه عقاب را در غرب میبینیم.
  • هنگامیکه یک خرگوش پشت روباه باشد قطعا ثروت زیادی در تونل خواهد بود که تونل به دو قسمت تقسیم میشود یکی تقلبی و دیگری واقعی است.

نشان روباه در گنج یابی چه تفسیری دارد؟

اگر در اراضی یک نشانه روباه پیدا کردید مهمترین نقطه ای که باید به آن توجه کنید این است که باید نشانه بالای تپه ای باشد که از هر طرف به راحتی قابل رویت بوده و پیاده رو نداشته باشد و گاها نیز نشانه روباه را در ورودی مزارها درست کرده اند روباهی که برای قبر درست شده نشانه قبر یک فرد جوان که در سن جوانی مرده و پولدار بودن آن می باشد.

در داخل مقبره مقادیر زیادی مجسمه و اشیا موجود است. ارتباط بین نشانه خوک و روباه نیز در بعضی منابع گفته شده است.
نظر دیگر : حیوان مکار و پر فریب با چشمانی نیمه درشت که پوزه(دهان) آن جلب توجه می کند. روباه بیشتر با نماد های دیگر به کار برده می شود از جمله شیر، ببر، انسان و…روباه نظر شما را به خود جلب می کند و به شما میگوید از مسیر من بیایید که در واقع می خواهد شما را فریب دهد. به هیچ عنوان در مسیر روباه دنبال دفینه نگردید. دفینه در مسیر مخالف روباه است.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مطالب دفینه یابی و دستگاه های گنجیاب و طلایاب

میتوانید به سایت خرید دستگاه فلزیاب مراجعه فرمائید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 2 =