تفسیر نماد سنگ آینه در گنجیابی | علائم گنج مربوط به این نماد چیست؟

در تشخیص نماد سنگ آینه در گنجیابی باید به این مسئله دقت کنیم که دقیقا به کجا اشاره میکند زیرا بعضی از دوستان سنگ های ایستاده و صاف را جای سنگ آینه اشتباه میگیرند و از شرایط خاصی که باید داشته باشند اطلاع ندارند پس باید اول از همه باید دنبال سنگ کاملا صاف و بدون شیار و شکستگی درست مثل آینه باشیم.

نماد سنگ آینه در گنجیابی

مراحل تشخیص نماد سنگ آینه در گنجیابی :

  • بطور مثال نماد شتری داریم که به روبرو نگاه میکند و مسیر دید آن هم به یک سنگ آینه میباشد در اینصورت شما باید به سمت سنگ آینه رفته و ببینید اگر شیشه بود بازتاب نورش به کدام قسمت می افتد آن قسمت را چک کنید.
  • درست برخلاف نگاه شتر به صورتی که اگر آن سنگ آینه حین گذر زمان بشکند یا تخریب شود بدون دستگاه گنجیاب نمیتوان محل گنج و دفینه را پیدا کرد.
  • اکثرا نقطه ای که آینه نشان میدهد محل حفاری نیست بلکه خودش نمادی هست که نیاز به رمزگشایی نماد و اشاره به نقطه آخر میکند.

معنی و مفهوم سنگ آئینه در گنج یابی چیست؟

به سنگ هایی که یک طرف آن مانند آینه صاف و به صورت نیم دایره و مربع در زمین کاشته میشدند را سنگ آیینه میگویند این نماد در دفینه یابی معانی خاص خود را دارد و در اکثر مکانهایی که این آثار دیده شده دفینه آن یا در روبروی آینه به صورت بازتاب آینه قرار دارد و مکان اصلی را که نور آینه به آن میتابد با سنگ و یا تل خاکی مشخص کرده اند.
پس باید آثار دوم را بکاویم ولی اگر آینه در قسمتی باشد که نور خورشید در صبح گاه به آن نتابد و بر عکس در قسمت غروب خورشید باشد آنگاه قضیه به طور کل فرق میکند و این بار باید زیر همان آینه و یا سایه آن را بکاویم این یک لم در گذشته بوده و گول زننده بوده است.

برای خرید انواع دستگاه فلزیاب به آدرس لینک زیر مراجعه نمائید.

نماد سنگ آینه در گنجیابی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 2 =