معنی و مفهوم نماد سنگ دوربین یا سوراخ دار در گنجیابی

معنی و مفهوم نماد سنگ دوربین یا سوراخ دار در گنجیابی علامت راحتی بوده و پیدا کردن محل دفینه از روی آن بسیار راحت میباشد زیرا به معنای دیدن است یعنی دقیقا در جلوی چشم قرار دارد اگر دقت کرده باشید به راحتی آن را میتوانید شناسایی کرده و با یک دستگاه طلایاب آن منطقه را مورد جستجو قرار دهید.

معنی و مفهوم نماد سنگ دوربین یا سوراخ دار در گنجیابی :

  • اگر با دقت به نماد سنگ دوربین نگاه کنید میبینید بعد از خودش یک یا دو نشانه دیگر باید پیدا شود چشم را روی قسمت بزرگ سوراخ میگذاریم یعنی از طرفی که قطرش زیاد است نگاه میشود مثل اینکه از دوربین نگاه میکنید منطقه ای ک با چشم دیده میشود باید به دقت بررسی شود تخته سنگ نشانه دار یا یک منطقه فرو رفته و یا منطقه ای مثل تپه کوچک جستجو شود هر نشانه ای که پیدا کنید نشان از پنهان شدن دفینه میباشد.
  • اگر روی تخته سنگی باشد که قابل جابجا کردن نباشد در این صورت خیلی مهم است نشانه یک قبر است و می بایست از سمت تنگ سوراخ به آن نگاه کنید بدون آنکه صورت و چشم خود را به آن بچسبانید حداکثر حدود ۷۰ متر جلو تر باید جایی باشد که چند سنگ بزرگ بر روی هم چیده باشند و یا فرو رفتگی ها بررسی شود.
  • منطقه ای که در نقطه مقابل از سوراخ دیده میشود قبرستان میباشد هر علامت صلیب روی سنگ دوربین نشان از یک مرده است ممکن است در مکان قربانگاه باشد یعنی ممکن است مکان نذر شده را نشان دهد.
  • اگر بر روی سنگی بزرگ و ثابت که انگار آن را بصورت ایستاده کاشته اند سوراخی که آنطرف آن را بتوان دید ایجاد شده باشد در آن محل قبری مهم وجود دارد که معمولا عمق چندانی ندارد و به این نوع نشانه ، اصطلاحا سنگ دوربین یا (دوربین سنگ) هم می گویند، باید توجه داشته باشید که این قبر در زیر این سنگ یا اطراف آن نمی باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − یازده =