تفسیر نماد مار در گنجیابی | رمزگشایی نماد مار در دفینه یابی

در رمزگشایی نماد مار در گنجیابی مهمترین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که آیا سر این نماد مسیر را نشان میدهد یا دم آن! که هر کدام تفسیر خاص خود را دارند زیرا گاهی ممکن است برخی منجر به یافتن گنج و دفینه نشود و جستجوگر را گمراه کند پس با ما همراه باشید تا در مورد تفسیر نماد مار توضیحات مختصری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

تفسیر نماد مار در گنجیابی  :

  • اگر نماد در روی شیب حکاکی شده باشد و دم از سر پائین تر باشد مسیر ورودی را دم نشان میدهد.
  • و اگر سر پایین تر از سطح دم باشد سرمار مسیر را نشان میدهد.
  • همچنین اگر هم سطح باشند سر و حالت پیچ شکم مار کمک به مسیریابی میکند.

روش رمزگشایی علامت مار در گنج یابی و دفینه یابی :

چون مار دارای سم است درون دالان کف تونل خاک سفیدی قرار دارد که با گام گذاشتن روی آن قسمت و دلیل سبکی خاک به هوا پراکنده میشود و با تنفس کاوشگر و مسموم بودن فضا ایجاد مسمومیت شدید میکند و همینطور اجناس موجود یافت شده صدرصد آلوده به مواد کشنده مثل سیانور هستند که بدون دستکش و چشیدن ناخواسته و لمس اجناس دچار تهوع و مسمویت میکند.

در این کار بعد از انجام پنهان سازی دفینه چند عدد مار جفت درون دالان رها میکردند که بعداز گذر زمان و جفت گیری مکرر درون کار به مارهایی با اندازهای باور نکردنی برخورد میکنید که شاید در شهر و منطقه شما به هیچ وجه دیده نشده باشد همینطور با رنگهای خاص که دیگران آنرا به طلسم مار ربط میدهند.

چون این نماد کار را به تونل میرساند پس خارج از سموم در فضای کار شما احتمال وجود تله را باید در هر کاری بدهید و روش ساخت اتاقک دفینه در نماد مار به صورتی است که شما شاید در دالان ورودی با مقداری تلاش بتوانید حرکت کنید ولی در آخر و نزدیک به اتاقک دفینه حجم بسیار زیادی سنگ گره خورده درمسیر یافت میشود که سختی کار را چندین برابر میکند و جوری شرایط به وجود می آید که جایی جز یک نفر برای ادامه کار در آن نقطه نیست و نیاز به صبر و شکیبایی و داشتن هدف برای پیروزی دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − سه =