معنی و مفهوم نماد قیچی در گنجیابی

نماد قیچی در گنجیابی نشانه دو راه است که بهم متصل میشوند که گاهی آب روان یا دو تا دره میباشد که بهم وصل میشوند جایی که این دو راه بهم برخورد میکنند را با دقت بررسی نمایید و در آنجا به دنبال یک درب ورودی یا یک راهرو باشید که به چند اتاق منتهی خواهد شد در جلوی درب ورودی راهرو چند تخته سنگ یا سنگ چین قطور قرار دارد که معمولا با ملات ساروج پوشش داده شده توجه داشته باشید که امکان تله وجود دارد.

نظرات مختلف جستجوگران در مورد معنی و مفهوم نماد قیچی در گنجیابی :

  • اگر قیجی یک تکه اش شکسته شده باشد یا کوتاه تر باشد نشان از محل تلاقی س راه است معمولا دفینه درست در محل تلاقی میباشد و باید با دقت بررسی شود.
  • علامت انبر نیز همانند قیچی میباشد.
  • جاهایی را که قیچی میسازند روی نام قیچی میدهد وقتی از اینجا به عقب نگاه میکنید 2 تپه را میبینید تپه بزرگتر تپه ای است که مقدار آن در آن پنهان شده است.
  • اگر یک نقطه افقی باشد پول در بستر وجود دارد.
  • اگر قیچی دوتایی وجود داشته باشد علامت بسیار باندی است و باید توسط افرادی که جغرافیا میدانند مطالعه شود.
  • قیچی 2 نوع است یکی میگوید کالا در زمین باز است دیگری میگوید در غار بسته، قیچی که به آن قیچی گوسفندی میگوییم میگوید کالا در غار است.
  • بقیه قیچی ها به شما میگوید در محوطه باز تحقیق کنید.

توصیف نشان انبر در گنج یابی (یا همان علامت قیچی)

کلمه “قیچی” واژه ای است که از زبان عربی گرفته شده است این ابزاری است که برای بریدن چیزی با داخل تیز با اتصال متقاطع در یک محور واحد استفاده میشود تصور میشد که تصاویر قیچی که بر روی صخره ها کشیده شده اند معانی متفاوتی دارند و به عنوان سرنخ هایی برای جستجوی گنج مورد استفاده قرار گرفته است به ویژه این ابزار، که دارای نقطه اتصال در یک نقطه واحد است به عنوان محل تلاقی دو رودخانه در نظر گرفته شده و در مورد مکان های دفن گنج به گنجیاب ها جهت میدهد شکارچیان گنج به دنبال این هستند که ببینند کوه متقابل در نقطه تلاقی که قیچی نشان میدهد وجود دارد یا خیر. سپس آنها یک بررسی سطحی در تقاطع انجام میدهند.

برای خرید انواع دستگاه های طلایاب و گنجیاب به سایت خرید دستگاه فلزیاب مراجعه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + سه =