نشان کانال آب در گنجیابی

معنی و مفهوم نشان کانال آب در گنجیابی و دفینه یابی

نشان کانال آب در گنجیابی و در دوران باستان بزرگترین عنصری بود که دفینه یاب و دستگاه گنجیاب را گمراه میکرد خبر نداشتن از طرز زندگی انسانهای دوران باستان، صنعت آنها، باورهایشان و رفتارهای اجتماعی آنها میباشد به طور خلاصه حرکت با توجه به شایعات، مشکلات زیادی را به همراه آورده است به همین دلیل باز کردن این بحث مفید میباشد.

نشان کانال آب در گنجیابی

هنگام پیدا کردن نشان کانال آب در گنج یابی به نکات زیر باید توجه کرد :

  • اگر ضلع داخلی کانال به شکل یک زاویه باشد این معنی یک فاصله طولانی را میدهد که میتوان آن را علامت منطقه نامید.
  • ولی اگر قسمت داخلی کانال به شکل هلال باشد معمولاً به این معنی است که در نزدیکی کانال قرار دارد مانند سایر علائم، اجباری است که در هر کانال 21 پله نگاه کنید.
  • اما اگر بیش از 1 حکاکی در کنار کانال وجود دارد و کانال به کنده کاری ها متصل باشد، میتوان تشخیص داد که گذرگاه های به هم پیوسته در این مقبره ها وجود دارد.
  • وقتی کانالی در کنار تابلوی دیگری وجود داشته باشد، کانال فقط مسئول ارائه مسیر است و به شما میگوید تا کجا بروید.
  • اگر کانال مانند هلال منحنی باشد، میتوان گفت که این مسیر نهر طی میشود، ممکن است طراحی کانال و نهر کناری یکسان باشد باید به این موضوع توجه شود.
  • یکی از نشانه‌ های گنجی که هر یک از ما مکرراً با آن مواجه میشویم علامت کانالی است که در صخره حک شده می‌توان گفت که یکی از ضروری‌های گنج یابی است.
  • اگر بیش از یک کانال روی سنگ با یکدیگر مخلوط شود این نشانه طلسم در گنجیابی است، به آن کانال های مختلط میگوییم.

منظور از نماد کا نال آب در گنجیابی چیست؟

کانالهای موجود در صخره رایج ترین علامت گذاری در گنج یابی هستند که اغلب به شما میگویند که به پایین دست بروید گاهی اوقات میتواند جلو باشد و گاهی درست در مقابل صخره که روی آن قرار دارد در حالی که کانال ها با کاسه نذری در کنار آن به آرامگاه میدهند و کانال های ساده یک پیمانه میدهند در حالی که ابعاد کانال 1 سانتیمتر در 1 ذراع محاسبه میشود گاهی اوقات میتوان آن را به‌ عنوان 1 سانتیمتر محاسبه کرد به ندرت، اندازه گیری آرنج و پا را نیز انجام میدهد.

نشان کانال آب در گنجیابی

نشان کانال آب در گنجیابی به شکلهای بزرگ، کوچک و متوسط ​​ساخته میشوند کانالی که از یک طرف سنگ معمولی به طرف دیگر کشیده میشود یعنی تا آخر مسیر را نشان میدهد. انتهای کانال های متوسط ​​را قبر میگویند و انتهای آن دفینه است کانال های بزرگ روی تپه های غالب اغلب با گنج همراه نیستند زیرا این کانال ها متعلق به تاسیسات زیتون گیری هستند و برای این ساخته شده بود که روغن زیتون از اینجا جاری شود.
کانالهای ساخته شده در سنگهای افقی میتوانند عناصر مختلفی را در فاصله رو به جلو نشان دهند که این تجمع سنگ آشکار است هر چه متفاوت است ولی باید بررسی شود و در آخر لازم به ذکر است که این تابلوی کانال ممکن است برای اهداف بسیار متفاوتی از جمله تخلیه آب ساخته شده باشد تا به نقطه آسیبی وارد نشود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + بیست =