علامت های گنج نماد اردک در گنجیابی و دفینه یابی

نماد اردک در گنجیابی علامت های گنج بسیار زیادی را در تمدن های کشور ما نگه داشته است در این راستا افراد ثروتمندی که در گذشته در این جهان زندگی میکردند و به دلایلی نمی توانستند جواهرات خود را هنگام خروج از کشورمان با خود ببرند برای اینکه بتوانند بعدا این جواهرات گرانبها را بخرند با قرار دادن تابلوهای مشخص مناطق مورد نظر خود را ترک کردند.

 نماد اردک در گنجیابی

نظرات مختلف در مورد تجزیه و تحلیل نماد اردک در گنجیابی :

  • نقش برجسته های نماد اردک معمولا با حکاکی روی سنگ یا با تراش سنگ روی زمین مسطح شکل میگیرد.
  • معنی دیگر علامت این است که مقدار زیادی گنج یا سکه طلای با ارزش در بوته ها و نهرها وجود دارد.
  • اگر نقش برجسته نماد اردک در محلی که پیدا شده برداشته نشده باشد یعنی گنج آن محل باقی مانده و در 2-3 مکان پراکنده دیده میشود.
  • نماد اردک معمولا رو به روی نقطه طلا یا زمرد کشیده میشود و گنج در نزدیکی آن قرار دارد.
  • اگر محقق به طور قطعی شکل اردک را پیدا کرده باشد در اینصورت باید در نقاطی که اردک به نظر میرسد نیز با استفاده دستگاه گنجیاب کاوش انجام دهد.
  • اگر نماد اردک در تالاب یافت شود قطعا ثروت زیادی در آن محل وجود دارد که در اینصورت اردک پیدا شده باید کاملا مورد بررسی قرار گیرد. (زیرا محلی که اردک در آن ظاهر میشود حاوی سرنخ های جدی در مورد جزئیات گنج است)
  • وقتی که یک شکل اردک سالم در محیطی پیدا شده باشد شخص جستجوگر اینجا باید بسیار مراقب باشد و تحقیقات در جهت سر اردک انجام شود زیرا سر اردک به محل قدیمی یا لبه آب اشاره میکند.
  • ساختار بال اردک و علائم کشیده شده بر بالهای آن حاوی اطلاعاتی در مورد فاصله گنج است.
  •  در صورتی که اردک مادر و 3-4 توله سگ در اطراف او وجود داشته باشد ثروت این گنج به اندازه جوجه هایش هدف دارد.

معنی و مفهوم نشان اردک در دفینه یابی :

نماد اردک روی بسترهای نهر ساخته میشود که هدف اصلی در اینجا این است که اردکها توجه را به خود جلب نمیکنند زیرا معمولا در مناطق علف زار زندگی میکنند نشان اردک در نزدیکی آب ساخته میشود تا از دیده شدن آن جلوگیری شود. به همین ترتیب، اگر در منطقه ای دور از نهر نماد یک چهره اردک وجود دارد باید در دریاچه هایی که در مناطق نزدیک به شهرک ها خشک میشوند یا در بسترهای رودخانه ای که هنوز زنده هستند تحقیق کرد در این راستا مناطق قابل توجهی که این شکل در آن محل قرار دارد باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

نماد اردک در گنجیابی

نماد اردک ها به معنی صداقت ، ساده و مدبر بودن شناخته میشوند آنها حیواناتی برازنده و چابک هستند مهمترین نکته در علائم اردک که پیدا میکنید ساختار بال اردک است این بالها علائم مهمی هستند که شما را به سمت علائم گنج و دفینه راهنمایی میکنند.

برای خرید انواع دستگاه فلزیاب به آدرس لینک زیر مراجعه نمائید.

نماد اردک در گنجیابی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + شانزده =