منظور از سنگ پادزهر در گنج یابی چیست؟ | آیا سنگ پادزهر یک دفینه باارزش محسوب میشود؟

سنگ پادزهر یکی از کم یاب ترین و نادرترین سنگها است سنگ پادزهر برای دارو سازی و امراض مختلف مصرف میشود و درمان کننده بسیاری از امراض هست یکی از علم های گذشتگان که در عقل ما امکان پذیر نمیباشد همین سنگ پادزهر است سنگ پاد زهر وقتی حرارت میبیند از خود روغنی پس میدهد که درمان کننده همه امراض خارجی و تعدادی امراض داخلی هست.

سنگ پادزهر

منظور از سنگ پادزهر در گنج یابی چیست؟

  • سنگ پادزهر به رنگ مشکی است و مانند سنگ محک طلا میماند.
  • اگر دست شما زخم شود و مقداری از روغن سنگ پاد زهر را به آن بمالید بلافاصله خوب میشود.
  • و اگر بیماری شما درونی باشد این روغن را با داروهای دیگر مخلوط میکنند و برای امراض درونی از آن استفاده میکنند و پس از مدت کوتاهی امراض درونی را نیز خوب میکند.
  • از این سنگ تعداد انگشت شماری (کمتر از انگشتان یک دست) وجود داشته است که مخصوص پادشاهان بوده است و هیچ کسی بغیر از پادشاهان حق استفاده از آن را نداشته است.
  • این هم یکی از مسائلی که در گذشته وجود داشته و از نظر عقلی دور از ذهن به نظر میرسد ولی در کتابهای بسیار قدیمی در مورد آن نوشته شده است.

نکته اصلی و مهم درباره خاصیت سنگ پاد زهر :

یکی از خصوصیاتی که این سنگ دارد و میتوان اصل آن را از بدل آن شناخت این است که وزن این سنگ هیچ وقت کم نمیشود یعنی ممکن است شما از یک سنگ پاد زهر یک کیلوگرمی سه کیلوگرم روغن پاد زهر بگیرید ولی وزن سنگ شما همان یک کیلوگرم باقی میماند سنگ پاد زهر بسیار نادر است و اگر کسی این سنگ را داشته باشد مانند این است که دنیای گنج و دفینه را داشته است.

ابوریحان بیرونی (362ـ440 ق‌) آورده است آنچه به نام «حَجَر البادزهر یا لفظا سنگ پادزهر» معروف بود، حکیمان یونانی و پیروان متقدم آنان در دوره اسلامی سنگی معدنی دانسته‌ اند اما صفات و نشانه‌های آن را روشن نکرده‌ اند (خود بیرونی هم نظری درباره آن نداده است‌).

از معتبرترین تالیفات درباره سنگهای گران‌ بها نزد دانشمندان دوره اسلامی کتاب الاحجار (منسوب به‌) ارسطو (طالیس‌) بود که «بازهر» در آن با عنوان «حجر البازهر» و در شمار کانیهایی چون الماس و فیروزه و سنگ سُنباده‌، اما بی‌ ذکر ماهیت آن‌ آمده است‌ ارسطوطالیس درباره آن نوشته است‌ :

” سنگی نفیس و شریف است‌ به طبع‌ از لحاظ پزشکی بُقراطی و جالینوسی گرمایی معتدل دارد “

برای خرید انواع دستگاه طلایاب به آدرس لینک زیر مراجعه نمائید.

سنگ پادزهر

1 پاسخ
  1. siroos
    siroos گفته:

    با سلام . ایا سنگ پادزهر اصل خریدار هم دارد یا نه . لطفا دقیق و درست راهنمایی کنید . ممنونم

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 2 =