تفسیر نماد لاکپشت و سه جوغن در گنج یابی | علائم گنج نشان لاک پشت چیست؟

نماد لاکپشت و سه جوغن در گنج یابی | تصویری که لاک پشت به عنوان یک شکل بیان میکند بسیار مهم است هنگام استفاده از تصاویر حیوانات ویژگی های حیوانات در پیش زمینه نگه داشته میشوند و راه حل ها با این منطق ساخته میشوند لاک پشت اطلاعاتی در مورد مکان و جهت گنج به ما میدهد علائم روی لاک پشت علائم اطراف آن، جهت لاک پشت، جهت پاهای آن را باید با دقت با استفاده از دستگاه گنجیاب بررسی کرد.

نماد لاکپشت و سه جوغن

تفسیر نماد لاکپشت و سه جوغن در گنج یابی :

  • لاک پشت عنصری مذهبی است که با شش ضلعی بر پشت خود بر بی نهایت تاکید دارد در هر منطقه ای که لاک پشت نشان داده میشود یک تونل، یک راهرو یا یک غار طولانی وجود دارد.
  • اگر لاک پشت خیلی بزرگ باشد تحت ملک خود است مقبره ای است سنگی و متعلق به لیدی ها.
  • اگر سر در زیر پوسته است شکستن آن با جسم سخت توصیه میشود.
  • چیز تخم مرغی که ممکن است از آن بیرون بیاید نباید دور ریخت ارزشمند است.
  • در جهت ورود یا خروج لاک پشت باید چشمه آب را جست و جو کرد و در صورت وجود سنگ تراش تخت در مقابل این منابع آبی به زیر آن نگاه کرد.
  • لاک پشت ها به 2 لاک پشت آبی تقسیم میشوند یک لاک پشت آبی یک دم دارد و در صد متری آن چاهی وجود دارد از سوی دیگر لاک پشت دم ندارد دارای مقبره مجلسی تا 9 متر است و “نقش برجسته” از یونانیان است.
  • همه پسوردها در پوسته مخفی هستند جغرافیای منطقه را به طور کلی توضیح میدهد به طور خلاصه نقشه کامل است از اینجا فهمیده میشود که علامت در کدام منطقه است کار بسیار دشواری است و توسط متخصصان قابل حل است.
  • لاک پشت نماد ثروت شخصی است که بین خانه های روستایی قدیمی ساخته میشود نشان دهنده ثروت خانه ای است که به آن نگاه میکند ثروت در حیاط بیرون خانه است به طور متوسط ​​1 متر گرفته میشود به شرطی که خیلی عمیق نباشد.
  • حتما روی صخره کنده کاری کوچکی است که لاک پشت است گاهی جلوی لاک پشت است گاهی کنار، اگر کنده کاری کوچکی باشد مقبره است کنار قبر است.

نشان لاک پشت در دفینه یابی دارای چه علائمی میباشد؟

علامت لاک پشت یک علامت حساس به محیط است گاهی اوقات کل جغرافیا را توصیف میکند و گاهی اوقات منادی مقبره های با موقعیت بالا درست در سراسر آن است به ویژه صلیب و حکاکی های دیگر بر پشت آن نشان میدهد که مقبره هایی با نام های ارزشمند در گنج یابی وجود دارد از قدیم الایام هر حیوانی مطابق با هر تمدنی آداب و رسوم متفاوتی داشته است مهم این است که این تفاوت را بگیریم اولویت با دوره لاک پشت و مردمی است که از کدام تمدن پردازش شده است.

اگر از این منظر به آن نگاه کنیم لاک پشت در ما چه چیزی را تداعی میکند؟ در ابتدا لاک پشت پیروزی استقامت را تداعی میکند این میتواند به رمزهای عبور متصل به هم در قالب علائم 1، 2 و 3 مجهز شود در این صورت حسابداری منطقی دشواری در انتظار ماست نهرهای خشک و تپه های موی شتری همیشه جای خود را در میان رمزها میگیرند.

برای خرید انواع دستگاه فلزیاب به آدرس لینک زیر کلیک کنید.

نماد لاکپشت و سه جوغن

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =