هواکش در گنج یابی چیست و چه کاربردی دارد؟

هواکش در گنج یابی | دوستان گاهی به نشانه هایی روی سنگها در گنج یابی برخورد میشود که هیچ حالتی را نمیشود برای مشخص کردن مسیر از آن متوجه شد آن لحظه به سنگی که نماد روی آن کار شده باید دقت شود گاهی سنگ خود با حالت و تراشی که خورده میتواند به شما کمک کند.

هواکش در گنج یابی چیست و چه کاربردی دارد؟

  • معمولا بصورت حالت مارپیچ طراحی میشود و دلیل این کار این هست که اگر صاف باشد خرده های سنگ میتواند به راحتی به داخل و در انتها نفوذ کند.
  • کار هواکش تخلیه هوای آلوده و گازهای سمی درون دالان و وارد کردن هوای سالم است.
  • تا وقتی که دو سوراخ یکی ورودی و خروجی وجود نداشته باشد به هیچ عنوان هوا نمیتواند داخل آن رفت و آمد کند زیرا فشارهای داخل مثل یک سد عمل میکند و مانع از ورود هوا به داخل میشود.
  • پس در اینصورت باید یک خروجی هوا هم وجود داشته باشد به همین دلیل جلوی هواکش ها دوده نگه دارید.

سیاهی هواکش ها چه مفهومی دارد؟

سیاهی خارج از هواکش میتواند به دلیل واکنش هایی باشد که در داخل اتفاق می افتد شما اگر ده ثانیه جلوی هواکشی که لبش دوده زده شده باشد وایستید صدرصد به کما خواهید رفت پس شوخی بردار نیست دوستان فشار گازهای موجود در داخل هواکش بسیار زیاد هستند و گاهی در عمق موقع کار رگه های سیاه شده در کاوش دیده میشوند که راه به بیرون باز کردن و گاها تا 10 و 15 متری نقطه اصلی کار دیده میشوند که اپراتورهای غیرحرفه ای همان نقطه ها را با خرید دستگاه ردیاب میگیرند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =