بهترین ساعت برای دستگاه زدن چه ساعتی میباشد؟ | هنگام کاوش به چه نکاتی باید توجه کرد؟

بهترین ساعت برای دستگاه زدن چه ساعتی میباشد؟
یکی از مشکلاتی که باعث میشود اپراتور در دستگاه زدن خطا کند تایم بعد دستگاه زدن است دفینه ای که در زمین دفن است در طول روز گرمایی را که خورشید به زمین میتاباند را جذب میکند و تا جذب کامل این زمان از ساعت ۹ صبح است تا ۴ بعد از ظهر و بعد از آن این گرما تا سه ساعت بعد از غروب کامل خورشید باقی میماند و از آن به بعد شروع میکند به پس دادن گرما تا موقعی که کاملا این گرما را بدلیل سرد شدن هوا در شب از دست بدهد که تایم آن تا ۵ صبح است.

بهترین ساعت برای دستگاه زدن

بهترین ساعت برای دستگاه زدن چه ساعتی میباشد؟

  • بهترین زمان برای کاوش زمانی است که دفینه شروع به دادن گرما از خود میشود البته باید موقعی باشد که وقت جزر و مد نباشد که این هم خودش پارازید در دستگاه زدن میشود.
  • پس بین ساعت ۸ تا ۱۱ شب بهترین زمان شب برای دستگاه زدن است.
  • در موقع روز هم زمانی که دفینه گرمای خود را کامل از دست داده بود و تازه شروع میکند به جذب گرما از آن زمان هم بهترین موقع برای دستگاه زدن است که بین ۹ تا ۱۰ صبح است چون در این زمان فلز فرکانس بهتری را از خود خارج میکند که دستگاه راحت تر میتواند آن را جذب کند و درصد خطا را کاهش میدهد.

هنگام کاوش در گنجیابی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

ابتدا باید توجه کنید که شرایط جوی مناسبی باشد یا جزر و مدی وجود نداشته باشد سپس باید دقت کنید آیا زمین ارزش کاوش را دارد یعنی به بیان دیگر میتوان گفت با حفاری زمین موردنظر میتوانید به گنج یا دفینه ای برسید اگر زمین و شرایط جوی ایده آلی وجود داشت میتوانید به کاوش بپردازید.

بهترین ساعت برای دستگاه زدن

برای خرید انواع دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنجیاب به آدرس لینک زیر مراجعه نمائید.

بهترین ساعت برای دستگاه زدن

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 2 =